Just Visiting

Originaltitel: Just Visiting
Regissör:Jean-Marie Poiré
Utgivningsår:2001

Om Just Visiting:

Den amerikanska filmatiseringen av den franska komedin "Visitörerna" från 1993. Thibault of Malfete och hans vapendragare André vaknar en dag upp i dagens Chicago efter att Thibault råkat döda sin fästmö och en trollkarl försökt ändra det förflutna.
Se filmen på Viaplay

Regissör: Guy Manos
År: 2000
Genre: Action
Cutaway

Jean Reno, Christina Applegate, Christian Clavier, Malcolm McDowell, Matt Ross, Bridgette Wilson, Tara Reid, Robert Glenister, John Aylward, George Plimpton, Richard Bremmer

Christian Clavier, Jean-Marie Poiré, John Hughes

Komedi, Science Fiction, Fantasy

Frankrike, USA
Med i listor: Tidsresor
Diskussioner om Just Visiting  (0 diskussioner)
Kommentarer om Just Visiting (90 st)
Barneyk (Anmäl)   13:24 10/4
För det mesta riktigt dåligt men ett par saker är rätt underhållande så den får en svag tvåa.
Ghostface (Anmäl)   16/2 2018
Enkel och effektiv humor som tydligen inte kommer till sin rätt här på filmtipset.
Filmfantast86 (Anmäl)   26/10 2017
Dutch (Anmäl)   10/3 2015
Ruggigt dålig film, men jag hatar inte den tillräckligt mycket för att giva den en etta. Jean Reno är så ofantligt ful.
Krille80 (Anmäl)   9/12 2014
8 år efter att Les Visiteurs kom så gjordes denna amerikanska version av originalet. Efter att sett hur USA misslyckades med franska filmen Taxi i sin version så var inte mina förväntningar höga. Filmen räddas från att sjunka som en sten tack vare att Jean Reno och Christian Clavier även är med i denna film och sedan är ju Christina Applegate fin.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Just Visiting