Justice League

Originaltitel: Justice League
Regissör:Zack Snyder
Utgivningsår:2017

Om Justice League:

Efter händelserna i Batman v Superman: Dawn of Justice, sätter Bruce Wayne och Diana Prince ihop en grupp av superhjältar för att bekämpa en mäktig fiende som hotar vår värld.

Titel: The Avengers
Regissör: David Ayer
År: 2016
Genre: Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy
Suicide Squad

Ben Affleck, Henry Cavill, Amy Adams, Gal Gadot, Ezra Miller, Jason Momoa, Ray Fisher, Jeremy Irons, Diane Lane, Connie Nielsen, J K Simmons, Ciarán Hinds, Amber Heard, Joe Morton, Lisa Loven Kongsli, Ingvar Eggert Sigurðsson, David Thewlis

Chris Terrio, Joss Whedon

Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer, Superhjältar
Diskussioner om Justice League  (0 diskussioner)
Kommentarer om Justice League (57 st)
Bumbi78 (Anmäl)   22:52 20/9
DC kämpar på och kommer inte vinna någon större mark den här gången heller. De har ju karaktärerna, så varför envisas med ett totalt fyrverkeri av effekter som inte når upp till Marvels klass (budget)? Mer story och mindre batalj hade gjort dem en rejäl tjänst. Affleck verkar dessutom sjukt uttråkad i rollen som batman.
Qhorinhalfhand (Anmäl)   22:41 18/9
Jäklar vilken dålig film! Storyn är en himla röra bestående av att indtroducera dåligt skriva karaktärer och förklara "logiken" bakom tre lådor, manuset är så dåligt att man skrattar när det är seriöst och gråter när folk försöker vara roliga. De små ljusglimtarna som drar upp betyget från en etta är en del av skådespelet samt några få snygga scener.
Hans Moleman (Anmäl)   07:59 15/9
Som väntat.
pzun (Anmäl)   00:56 14/9
Hög cringe faktor på dialogerna , handlingen är rörig och känns väldigt framtvingad , vissa scener är sjukt fula det enda som väger upp är att andra scener är väldigt vackra svag 2a synd på ett lovande koncept
asd (Anmäl)   22:15 12/9
Uruselt. Kan inte se något possitivt med denna filmen.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Justice League
Se filmen