Justice League

Originaltitel: Justice League
Regissör:Zack Snyder
Utgivningsår:2017

Om Justice League:

Efter händelserna i Batman v Superman: Dawn of Justice, sätter Bruce Wayne och Diana Prince ihop en grupp av superhjältar för att bekämpa en mäktig fiende som hotar vår värld.

Titel: The Avengers
Regissör: Sarik Andreasyan
År: 2017
Genre: Action, Äventyr, Science Fiction
The Guardians

Ben Affleck, Henry Cavill, Amy Adams, Gal Gadot, Ezra Miller, Jason Momoa, Ray Fisher, Jeremy Irons, Diane Lane, Connie Nielsen, J K Simmons, Ciarán Hinds, Amber Heard, Joe Morton, Lisa Loven Kongsli, Ingvar Eggert Sigurðsson, David Thewlis

Chris Terrio, Joss Whedon

Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy

Med i listor: Superhjältar
Diskussioner om Justice League  (0 diskussioner)
Kommentarer om Justice League (67 st)
92axha10 (Anmäl)   23:43 19/6
Skrattretande dålig och på gränsen till patetisk. Bara spektakel och ofokuserat spektakel dessutom
Körsbär (Anmäl)   11:16 11/5
Starten på filmen brukar vanligtvis vara den bästa, här kände jag verkligen inte det. Men det blev lite bättre emot slutet, overall så är den bättre än Black Panther :P Nej men skämtåsido, ser jag den som en egen film så är den en stark 2.a
yrkeschaufföre (Anmäl)   18:35 23/3
Nu har jag sett Aquaman (som jag gillade) men den här filmen är fortfarande onödig. Störst behållning gav Wonder Woman så jag önskar mig fler filmer med henne.
Hanness (Anmäl)   10:43 24/2
Helt OK, lite besviken över Steppenwolf. Ingen vidare skurk, hade väntat mig Darkseid.
Benisakura (Anmäl)   17:45 5/1
Stabil film som jag tycker har en vuxnare ton än 90% av allt Marvel gör vilket är uppfriskande.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Justice League