Kangaroo Jack

Originaltitel: Kangaroo Jack
Regissör:David McNally
Utgivningsår:2003

Om Kangaroo Jack:

Två barndomskompisar, en hårstylist från New York och en musikerwannabe blir insnärjda hos maffian och blir tvingade att leverera 100.000 dollar till Australien. Men allt går snett och pengarna hamnar hos en vild känguru...
Se filmen på Headweb

Titel: Are We There Yet?
Originaltitel: Are We There Yet?
Regissör: Brian Levant
Regissör: John Whitesell
År: 2006
Genre: Komedi, Action, Kriminalare
Big Mommas hus 2

Jerry O'Connell, Anthony Anderson, Estella Warren, Christopher Walken, Marton Csokas, Dyan Cannon, Michael Shannon, Adam Garcia (röst), Bill Hunter, David Ngoombujarra, Marco Sellitto

Steve Bing, Scott Rosenberg

Komedi, Kriminalare, Äventyr

Recension Kangaroo Jack

- Kiril sätter betyg 2 och skriver:
Med Jar Jar Binks, Dobby, Gollum och Scooby-Doo som bevis, verkar det som om den nya trenden bland specialeffektshusen i Hollywood är att skapa en datoranimerad karaktär. Huvudproducenten Jerry Bruckheimer verkar ha insett vilket intresse en sådan specialeffekt skapar (för dem som tvivlar – det är bara se hur mycket snack det blev om Gollum i samband med den andra ”Lord of the Rings”-filmen), så naturligtvis...

Recension av Kangaroo Jack - Läs hela!

Med i listor: Filmtipsets Sämsta 250
Diskussioner om Kangaroo Jack  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kangaroo Jack (48 st)
dudson (Anmäl)   15/7 2018
Riktigt rolig & lättsam skruvad komedi.Måste sägas att det till stor del är Anthony Andersons förtjänst. Finns ett antal scener som är sjukt skoj. e.x. Den groggade kängrun med solbrillor och dom skitande kamelerna #). Walken kunde varit mera inblandad då han aldrig gör en besviken. Inte en död sekund och man blir glad på köpet/
Krille80 (Anmäl)   24/12 2014
Jag gillar skådisarna Jerry O'Connell och Anthony Anderson men tyvärr har de inte mycket att arbeta med här eller rättare sagt dett de har att arbeta med rent manus- och handlingsmässigt är under deras standard och så även min. De ska dock ha beröm för att de försöker!
korven96 (Anmäl)   28/3 2011
rolig och underhållande..
Jonathan89 (Anmäl)   17/5 2010
Gillade denna!
Turelinern2 (Anmäl)   16/3 2010
väldigt svag tvåa. Om det inte vore för piloten och vissa andra småsaker så skulle det blivit en etta. Kängurun? WTF?
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kangaroo Jack