Känn ingen sorg

Originaltitel: Känn ingen sorg
Regissör:Måns Mårlind, Björn Stein
Utgivningsår:2013

Om Känn ingen sorg:

Pål drömmer om att lyckas med sin musik men har ett stort hinder - sig själv. Han är en oslipad diamant och det enda som är större än hans musikaliska förmåga är hans tvångstankar som konstant försätter honom i problem.

Titel: Farväl Falkenberg
Regissör: Michael Dowse
År: 2013
Genre: Drama, Komedi, Romantik
What If

Adam Lundgren, Disa Östrand, Jonathan Andersson, Josefin Neldén, Tomas von Brömssen, Marie Richardson, Reine Brynolfsson, Gunilla Nyroos, Kim Lantz, Daniel Larsson, Ida Jensen, Ivar Tengnér

Cilla Jackert

Drama, Romantik

Sverige

Recension Känn ingen sorg

- vakentimmar sätter betyg 4 och skriver:
Jag gillar Masthuggskyrkan i Göteborg. En gång satt jag och sjöng där med någon som inte finns i mitt liv längre. Samtidigt sköts raketer upp mot himlen och exploderade precis vid Älvsborgsbron. I Känn ingen sorg leder bron till Rio De Janeiro. För mig ledde den förut till någon med ögon som glödde, livet öste på andra sidan bron, kärleken öste. Göteborg är fortfarande en stad av kärlek, på ena sidan...

Recension av Känn ingen sorg - Läs hela!

Diskussioner om Känn ingen sorg  (0 diskussioner)
Kommentarer om Känn ingen sorg (205 st)
amam (Anmäl)   17:13 15/6
Manusförfattarna har inte ens försökt utan det är bara en circlejerk som lever på att koppla ihop sig med Håkan Hellström. Disa Östrand och de andra skådisarna var väl bra men jag är inte alls imponerad av själva filmen. Inte ett dugg sevärd.
Dr T (Anmäl)   15:47 17/4
Fy fan, vilken klichéfest!
Maggan04 (Anmäl)   2/9 2018
Svår att inte tycka om.
Ghostface (Anmäl)   14/8 2018
Trots en viss naivitet är filmen sprudlande och svår att värja sig emot. Lite som Håkan kanske. Intressant knep om en musiker ska tolkas och det klassiska bioepicformatet inte passar.
hillba (Anmäl)   30/6 2018
Älskar denna film såååå mycket!!!! <3