Betyg idag: 1 582 Besökare idag: 5 805

Originaltitel: Kidnap
Regissör:Luis Prieto
Utgivningsår:2017

Om Kidnap:

En mamma vägrar ge upp kampen med att återfå sin kidnappade son.

Titel: Taken
Originaltitel: Taken
Regissör: Pierre Morel
År: 2008
Genre: Action, Thriller
Taken

Halle Berry, Sage Correa, Lew Temple, Jason George, Christopher Berry, Arron Shiver, Kurtis Bedford, Carmella Riley, Brice Fisher, Jennie Ventriss, Timothy Fannon, Andy Wagner, Malea Rose, Jill E Alexander, Ritchie Montgomery, Dana Gourrier

Knate Lee

Drama, Action, Thriller

Diskussioner om Kidnap  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kidnap (8 st)
starsky (Anmäl)   22:27 14/11
Hahaha för att driva storyn framåt håller Halle B monolog som i Dayd of out life :) så man ska veta vad som händer o vad hon tänker Så uselt.
Sture Stenhög (Anmäl)   15:04 9/10
Jag måste säga att det till stor del var titeln som gjorde att jag ville se den här filmen, den skvallrar verkligen om en film som inte har några som helst illusioner om vad den är för någonting. Det visade den sig heller inte ha. Det här är Halle Berrys son som blir kidnappad, och Halle Berry som jagar kidnapparna. Den är absolut inte menad att vara något annat, och den är bra på att vara just det. Det är fartfyllt och det är underhållande. Sedan har den förstås sina småfåniga stunder, och det är irriterande när Halle Berry pratar med sig själv, men i övrigt klarar hon sig bra, och man känner verkligen med hennes karaktär när hon tvingas ta blixtsnabba beslut som hon inte alls är van att ta. Fler ambitionslösa filmer tack
Dangoh (Anmäl)   15:16 15/9
hahah sämst
Purp (Anmäl)   22:49 13/9
Så fruktansvärt irriterande hon spelar Halle Berry ologisk och skriker o god hela tiden nej nej nej
Stygga-Vargen (Anmäl)   01:18 6/9
Jag skulle inte kalla den här filmen dålig för det är den väl egentligen inte men den har ju ganska uppenbara likheter med The Call och det drar ju ner betyget lite.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kidnap