Killing Birds

Originaltitel: Killing Birds - uccelli assassini
Regissör:Claudio Lattanzi
Utgivningsår:1988

Om Killing Birds:

En grupp studenter beger sig in i skogen för att studera fåglar. De hittar inte bara fåglar, utan stöter även på zombies.

Lara Wendel, Robert Vaughn, James Villemaire, Leslie Cumming, Timothy W Watts

Sheila Goldberg, Claudio Lattanzi, Daniele Stroppa

Skräck

Zombie 5: Killing Birds

Italien
Filmnummer: 20495
Diskussioner om Killing Birds  (0 diskussioner)
Kommentarer om Killing Birds (14 st)
karhu81 (Anmäl)   14/6 2018
Cool framsida och bra musik. Sen var det inte så mycket mer...
Bumbi78 (Anmäl)   3/2 2017
Mitt vanliga tålamod när det kommer till dåliga skräckisar sätts på prov och förlorar stort. Knappast en zombiefilm och några "killing birds" är högst tveksamt om det var tal om. Uruselt förutom i de första 10 minuterna. Med sunkiga gore-effekter, urtrista transportsträckor, obegriplig story och ett mysterium utan dess like vad gamle Robert Vaughn gjorde där?
Film Guden (Anmäl)   20/3 2011
Berusat usel till den grad att det borde vara en rolig Kalkonklassiker. Men är i mellanakten faktiskt ändå mest tråkig.
Al_padrino (Anmäl)   29/12 2010
Då har man sett alla filmer i Zombi-serien. Det här var lätt den sämsta i serien. Inte så mycket flesheaters för pengarna och skådespeleriet var bedrövligt. Ljudmixningen var katastrofal. Jag störde inte ens mig på min syster då hon under filmen ställde 1000 idiotiska frågor som : Vad gör han? Vad ska han göra med kniven? Varför har dom sådana kläder på sig? Är det där verkligt?
Mat1az (Anmäl)   14/11 2009
Vad i helvete är det här? Att man ens kan kalla det här för en zombiefilm. Det mest patetiska skit jag sett på mycket länge. Totalt värdelöst. Filmen kunde vinna pris för sämst klädda skådespelare, ha ha. Fy fan va fula de är. Inte konstigt sen att Claudio Lattanzi varken regisserade, skrev eller producerade fler egna filmer. Skulle man kunna ge betyg NOLL så skulle den här få NOLL MINUS!!!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Killing Birds