Killing Kennedy

Originaltitel: Killing Kennedy
Regissör:Nelson McCormick
Utgivningsår:2013

Om Killing Kennedy:

En film om en av USA:s mest chockerande händelser: mordet på president John F. Kennedy.

Rob Lowe, Ginnifer Goodwin, Michelle Trachtenberg, Will Rothhaar, Jack Noseworthy, Casey Siemaszko, Jamie McShane, Antoinette LaVecchia, Taylor Roberts, Natalie Gold, Francis Guinan, Joseph Gray, Bonnie Johnson, Demosthenes Chrysan, Brian Hutchison

Kelly Masterson

Drama

Diskussioner om Killing Kennedy  (0 diskussioner)
Kommentarer om Killing Kennedy (6 st)
KyLLo (Anmäl)   28/5 2017
Stundtals för ointressant/tråkig, men betyget räddas av att den blir spännande.
Gigi1943 (Anmäl)   4/1 2015
Jag har alltid varit intresserad av familjen Kennedy därför blir det en fyra, spännande med detta lite annorlunda upplägg.
kennert (Anmäl)   23/11 2014
På gränsen till tråkig.
Dr T (Anmäl)   4/3 2014
Intressant och relativt ovanligt angreppsätt på Kennedymordet som bortser från alla konspirationsteorier.
Waldo Trumbull (Anmäl)   25/1 2014
Förvånansvärt blek och oengagerande, med tanke på ämnet. Skådespelarprestationerna är ganska slätstrukna och det hela känns på något sätt väldigt oinspirerat. Hade visserligen inga jättehöga förväntningar men blev ändå lite besviken.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Killing Kennedy