Kindergarten Cop 2

Originaltitel: Kindergarten Cop 2
Regissör:Don Michael Paul
Utgivningsår:2016

Om Kindergarten Cop 2:

För att få tillbaka stulen information som befinner sig på en förskola måste FBI:s tuffaste agent gå undercover på sitt svåraste uppdrag hittills: att undervisa en klass full av frisinnade förskolebarn.

Titel: Dagissnuten
Originaltitel: Kindergarten Cop
Regissör: Ivan Reitman
År: 1990
Genre: Komedi, Action, Kriminalare, Thriller
Dagissnuten

Dolph Lundgren, Darla Taylor, Bill Bellamy, Aleks Paunovic, Sarah Strange, Danny Wattley, Michael P Northey, Abbie Magnuson, Blake Stadel, Dean Petriw, Tyreah Herbert, Andre Tricoteux, Enid-Raye Adams, Fiona Vroom, Rebecca Olson, Josiah Black

David H Steinberg

Komedi, Kriminalare

Diskussioner om Kindergarten Cop 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kindergarten Cop 2 (6 st)
jonbo (Anmäl)   31/5 2017
Nej. Detta får inte komma undan.
Zebulonm (Anmäl)   4/12 2016
Så illa tycker jag inte den är. Helt ok att kolla på.
fridenpaden (Anmäl)   17/7 2016
Dolph är inte the Party Pooper!
ulpe01 (Anmäl)   20/5 2016
Ibland blir jag verkligen förvånad när jag snubblar över en film. Varför gjorde man en uppföljare? Varför Dolph? Varför?
Dream (Anmäl)   15/5 2016
15 minuter gav jag denna sedan insåg jag direkt vad denna film skulle ha för nivå! Totalt meningslös film. Den första med Arnold Schwarzenegger har både charm, humor och en nostalgi stämpel. I denna saknas tyvärr allt, så det är bara att undvika helt enkelt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kindergarten Cop 2