King of the Lost World

Originaltitel: King of the Lost World
Regissör:Leigh Scott
Utgivningsår:2005

Om King of the Lost World:

Löst baserad på Sir Arthur Conan Doyles klassiker The Lost World. Ett flygplan störtlandar i en djungel. Den bebos av jätteskorpioner, drakar och en enorm primat...

Bruce Boxleitner, Rhett Giles, Jeff Denton, Steve Railsback, Sarah Lieving, Christina Rosenberg, Tom Downey, Eliza Swenson, Chriss Anglin, Natalia Bellami, Thomas Downey, James Ferris, Brian Garland

Leigh Scott, Carlos De Los Rios, David Michael Latt

Action, Äventyr, Skräck

Med i listor: Professor Challenger
Diskussioner om King of the Lost World  (0 diskussioner)
Kommentarer om King of the Lost World (6 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   6/2 2014
Drösvis med roliga jättedjur och insekter, alla gjorda med extremt usel CGI. Manuset är hundra gånger sämre än effekterna, och även om en del av skådespelarna, i vanliga fall, faktiskt har en del talang så ser man inte ett spår av den här. Detta är riktigt, riktigt uselt.
sgt nörd (Anmäl)   4/7 2008
Dom kan ju inte mena allvar med den här filmen!!! Jag har visserligen bara sett trailern (vill verkligen inte se filmen), men jag får fan också lust att skada nån fysiskt!
Argonaut (Anmäl)   9/8 2007
Vackra vyer och sköna kvinnor, men ack en så kass film.
Bomkia (Anmäl)   9/6 2007
Otroligt seg och ointressant. Meningslösa diskussioner blandas med löjliga dödsfall, usla specialeffekter och bajsiga skådespelarinsatser. 1a.
moffegreven (Anmäl)   7/2 2007
Jag kände att jag blev tvungen att skada någon fysiskt när jag såg den här filmen! hur i helvete kan det bli sämre, en jävla blandning på Lost, King Kong och en jävla massa annats skit som dom har rört ihop till fet äcklig smörja. inget i den här filmen var bra gjort. BLÄ!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till King of the Lost World