Kingdom of Gladiators

Originaltitel: Kingdom of Gladiators
Regissör:Stefano Milla
Utgivningsår:2011

Om Kingdom of Gladiators:

En kung gör en pakt med en gammal demon och efter år av fred i hans rike, kommer demonen för att samla in. Nu måste en grupp av rivaliserande gladiatorer kämpa för överlevnaden av riket.

Titel: Kingdom of Gladiators: The Tournament
Originaltitel: Kingdom of Gladiators: The Tournament
Regissör: Stefano Milla
År: 2017
Kingdom of Gladiators: The Tournament

Suzi Lorraine, Bryan Murphy, Maurizio Corigliano, Sharon Fryer, Leroy Kincaid, Matt Polinsky, Annie Social

Stefano Milla, Marco Viola

Action, Äventyr, Fantasy

Italien, USA
Diskussioner om Kingdom of Gladiators  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kingdom of Gladiators (7 st)
Robkiller (Anmäl)   21:11 18/2
Usel regi, kassa effekter, värdelösa skådespelare, meningslös handling... gladiatorer? ha.. knappast.
janne (Anmäl)   29/12 2017
Hade ganska höga förväntningar, men blev besviken. Ger filmen en svag tvåa, för jag orkade i alla fall se filmen fram till slutet.
rebeccajansson (Anmäl)   14/5 2014
Åhhh...vilken skitfilm. Har alla fel en film kan ha. Dåliga effekter, dåligt skådespel, väldigt konstigt filmat, orealistiskt & allt känns mkt budget. Se den inte! Finns så otroligt många andra bättre filmer: Braveheart, Galdiator, King Arthur, Robin Hood - Prince of Thives mfl. Att man på filmens baksida jämför denna med 300 & Clash of the Titans är ju vansinne....
Johan_G (Anmäl)   9/3 2014
Skit skådespelare, skit manus, skit dåligt kamera-arbete. skit allt ihop, endast själva grundstoryn är bra, men har man inte pengar eller bra folk runt Projektet så blir det så här, skit dvs. Hur kan denna skit ens komma ut? inte ens rolig dålig, dem trodde verkligen att det skulle bli bra antar jag...
LAK (Anmäl)   12/5 2013
Rörigt och oengagerande manus, uselt skådespeleri och dåligt filmat.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kingdom of Gladiators