Betyg idag: 1 218 Besökare idag: 4 266

Originaltitel: Kingsman: The Golden Circle
Regissör:Matthew Vaughn
Utgivningsår:2017

Om Kingsman: The Golden Circle:

När en attack på Kingsmans huvudkontor sker och en ny skurk dyker upp, tvingas Eggsy och Merlin att arbeta tillsammans med Statesman, deras amerikanska motsvarighet, för att rädda världen.

Titel: Kingsman: The Secret Service
Regissör: Paul Feig
År: 2015
Genre: Komedi, Action, Kriminalare
Spy

Colin Firth, Julianne Moore, Taron Egerton, Mark Strong, Halle Berry, Channing Tatum, Jeff Bridges, Pedro Pascal, Edward Holcroft, Hanna Alström, Emily Watson, Sophie Cookson, Elton John, Poppy Delevingne, Michael Gambon, Bruce Greenwood, Björn Granath

Matthew Vaughn, Jane Goldman

Komedi, Action, Äventyr

Kingsman 2

Storbritannien, USA
Med i listor: Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Kingsman: The Golden Circle  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kingsman: The Golden Circle (38 st)
Zok (Anmäl)   08:59 8/8
Klart sämre i jämförelse av den första filmen. Det är något som saknas, samtidigt som jag tycker att den blir löjlig på flera ställen. Humorn blir inte rolig. Visst finns det bra scener men som helhet är det en besvikelse.
Krille80 (Anmäl)   15:20 30/6
Jag gillade den första filmen som var bra och trailern till uppföljaren lovade "Bigger and Better". Som helhet lyckas dock filmen inte hålla det löftet men jag får dock stunder av underbara, sevärda och underhållande actionscener. Tyvärr är det lite för långt mellan dessa stunderna denna gång. Mest oväntat är att det är Elton John, just det sångaren!, som är bäst i hela filmen. Hans insatser, alldeles för få, är bland de mest fantastiska och roligaste jag har sett på länge.
Sir_Lord (Anmäl)   23:47 31/5
Sämre än första utan att vara dålig
daniel77 (Anmäl)   08:51 1/5
Snyggt och massvis med fart och fläkt. Saknar dock de riktiga WTF-scenerna från den tidigare filmen och den kunde gärna ha kortats med 20-30 minuter.
haajen (Anmäl)   20:55 29/4
Rätt usel men har ändå ett visst underhållningsvärde, effekterna sänker filmen en smula också.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kingsman: The Golden Circle
Se filmen