Betyg idag: 1 062 Besökare idag: 5 892

Originaltitel: Kingsman: The Golden Circle
Regissör:Matthew Vaughn
Utgivningsår:2017

Om Kingsman: The Golden Circle:

När en attack på Kingsmans huvudkontor sker och en ny skurk dyker upp, tvingas Eggsy och Merlin att arbeta tillsammans med Statesman, deras amerikanska motsvarighet, för att rädda världen.

Titel: Kingsman: The Secret Service
Regissör: Paul Feig
År: 2015
Genre: Komedi, Action, Kriminalare
Spy

Colin Firth, Julianne Moore, Taron Egerton, Mark Strong, Halle Berry, Channing Tatum, Jeff Bridges, Pedro Pascal, Edward Holcroft, Hanna Alström, Emily Watson, Sophie Cookson, Elton John, Poppy Delevingne, Michael Gambon, Bruce Greenwood, Björn Granath

Matthew Vaughn, Jane Goldman

Komedi, Action, Äventyr

Kingsman 2

Storbritannien, USA
Diskussioner om Kingsman: The Golden Circle  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kingsman: The Golden Circle (28 st)
erosagape (Anmäl)   09:45 12/2
Hur kul kan det vara att hitta på trovärdiga scener med mekaniska vakthundar? Direkt motbjudande när huvudpersonen med stöd av rätten att hämnas för flera agenters död, vred huvudet av en bov.
WillyV (Anmäl)   17:08 11/2
Strax under ettan, men ändock en stark trea.
BrutusBeefcake (Anmäl)   18:22 9/2
En modern version av Roger Moore's lekfulla Bond, det är både roligare och coolare än nuvarande 007:a. Jag har svårt att inte gilla Kingsmen och jag välkomnar fler filmer i serien. Helfestlig! (10/15)
Sture Stenhög (Anmäl)   04:31 9/2
Nog är det lite av en trött uppföljare det här, framför allt kändes det så i början, men när storyn väl kickar in på allvar, så blir det ganska bra underhållning av det här ändå. Det är trots allt kul med en skurk vars plan man kan ställa sig bakom, och humorn fungerar iaf okej överlag. Det finns också lite kreativitet och berättarglädje kvar i det här, och man har fått ihop ett gäng sevärd skådespelare, men roligast är kanske Elton John. Dock är filmen onödigt lång, för min del hade man gärna fått klippa ner actionscenerna en del. Svag trea
mammene (Anmäl)   19:18 7/2
När det blir för överdriven action som här och lite för mycket av jagande så tröttnar jag ur, samtidigt var vissa scener väl makabra för min smak. Men någon som faller mig i smaken är ju förstås Colin Firth,
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kingsman: The Golden Circle