Kingsman: The Golden Circle

Originaltitel: Kingsman: The Golden Circle
Regissör:Matthew Vaughn
Utgivningsår:2017

Om Kingsman: The Golden Circle:

När en attack på Kingsmans huvudkontor sker och en ny skurk dyker upp, tvingas Eggsy och Merlin att arbeta tillsammans med Statesman, deras amerikanska motsvarighet, för att rädda världen.

Titel: Kingsman: The Secret Service
Regissör: Oliver Parker
År: 2011
Genre: Komedi, Thriller, Äventyr
Johnny English Reborn
Titel: The Man from U.N.C.L.E.
Originaltitel: The Man from U.N.C.L.E.
Regissör: Guy Ritchie
Regissör: Louis Leterrier
År: 2016
Genre: Komedi, Action
Grimsby

Colin Firth, Julianne Moore, Taron Egerton, Mark Strong, Halle Berry, Channing Tatum, Jeff Bridges, Pedro Pascal, Edward Holcroft, Hanna Alström, Emily Watson, Sophie Cookson, Elton John, Poppy Delevingne, Michael Gambon, Bruce Greenwood, Björn Granath

Matthew Vaughn, Jane Goldman

Komedi, Action, Äventyr

Kingsman 2

Storbritannien, USA
Diskussioner om Kingsman: The Golden Circle  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kingsman: The Golden Circle (35 st)
daniel77 (Anmäl)   08:51 1/5
Snyggt och massvis med fart och fläkt. Saknar dock de riktiga WTF-scenerna från den tidigare filmen och den kunde gärna ha kortats med 20-30 minuter.
haajen (Anmäl)   20:55 29/4
Rätt usel men har ändå ett visst underhållningsvärde, effekterna sänker filmen en smula också.
jingoo (Anmäl)   17:19 22/4
Snyggt gjord men precis som förra filmen känns handlingen som en gubbsnuskig Jönsonligan.
Bozze80 (Anmäl)   20:33 21/4
Jag gillar verkligen Kingsman filmerna! Smarta, roliga, sjukt snygga actionscener, coola prylar, bra skådisar, rakt igenom fantastisk underhållande!
celec (Anmäl)   23:35 1/4
Filmen är för lång, skämten är för dåliga och alldeles för overklig även för en actionfilm. Det enda positiva är väl att den har en hel del bra skådespelare som inte inte gör bort sig men inte det känns inte som det anstränger sig heller.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kingsman: The Golden Circle