The Reunion

Originaltitel: Klassefesten
Regissör:Niels Nørløv Hansen
Utgivningsår:2011

Om The Reunion:

Niels, Thomas och Andreas ska på återföreningsfest med deras gamla gymnasieklass, och de har bestämt sig för att bevisa för alla andra (och sig själva...) att de fortfarande är tre sjuhelsikes killar.

Titel: Klassfesten
Originaltitel: Why Him?
Regissör: John Hamburg
År: 2016
Why Him?

Anders W Berthelsen, Nicolaj Kopernikus, Troels Lyby, Therese Glahn, Camilla Søeberg, Mira Wanting, Lene Nystrøm, Troels Malling Thaarup, Brian Lykke, Mia Jexen, Signe Skov, Søren Bregendal, Taina Anneli R Berg, Frederikke Vedel, Anders Hove

Lars Mering, Claudia Boderke

Komedi

Danmark
Diskussioner om The Reunion  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Reunion (11 st)
Gordyal (Anmäl)   00:42 22/7
En film om gubbsjuka gubbar blir per automatik ganska gubbsjuk. Trött, tråkig, klyschig och fruktansvärt förutsägbar film, som glimmar till med glesa mellanrum. (4+/15)
Bullen84a (Anmäl)   17/1 2016
En ok slöfilm. Men ingen måste film direkt.
Crucifier (Anmäl)   17/12 2015
Fånig film. Dock kravlar den sig precis över gränsen i slutet med ett par lustiga scener.
cruze (Anmäl)   16/12 2015
Fånig sinnesgubbsjuk film där jag störde mig på Kopernicus filmen igenom. Men något hade den som gjorde att jag såg hela, bjöd på ett par gapflabb men annars rätt töntig bara.
Gigi1943 (Anmäl)   15/11 2012
Äckliga gubbar och jag får nog säga att Berthelsen har vit osedvanligt dåligt omdöme som har medverkat i denna skitiga äckelfilm, fy farao.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Reunion