Betyg idag: 1 082 Besökare idag: 4 930

Originaltitel: Kong: Skull Island
Regissör:Jordan Vogt-Roberts
Utgivningsår:2017

Om Kong: Skull Island:

På King Kongs berömda ö, Skull Island, får vi följa ett expeditionsteam som ger sig ut på ett primitivt men farligt äventyr i djungeln.

Titel: RoboCop
Originaltitel: Mama
Regissör: Andres Muschietti
Genre: Skräck
Mama

Tom Hiddleston, Brie Larson, John Goodman, Samuel L Jackson, Toby Kebbell, Corey Hawkins, Thomas Mann, John C Reilly, Jason Mitchell, Shea Whigham, John Ortiz, Will Brittain, Jing Tian, Eugene Cordero, Marc Evan Jackson, Richard Jenkins

Max Borenstein, Dan Gilroy

Action, Äventyr, Fantasy

USA, Vietnam
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Kong: Skull Island  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kong: Skull Island (36 st)
Urfbert (Anmäl)   18:21 23/4
Liknande filmer: Pingvinerna? Alien vs monsters? Kung Fu panda? Hm. Nja. Men annars helt okej äventyrsfilmer. Gillade den bättre än Godzilla. De här karaktärerna gick ändå att gilla.
Afflicter (Anmäl)   22:32 22/4
Överraskande stabil visar det sig. Rent utseendemässigt håller filmen också hög kvalitet. Det största pluset i kanten går till John C. Reillys Marlow som mot all förmodan visar sig vara en riktigt vettig karaktär och inte den tokstolle man hade väntat sig.
ebbaröd (Anmäl)   21:53 20/4
Kong vs Alien. Jag har tre reflektioner: Amerikaner är som oftast intelligensbefriade. Påhittade monster på film blir sällan/aldrig bra. Går inte gorillor/kong på knogarna..?
Pillynilly (Anmäl)   19:04 20/4
5 för Tom, resten av filmen en svag 1:a.
RunRiot (Anmäl)   22:47 18/4
Jag förväntade mig noll av den här filmen och det var väl ungefär vad jag fick. Karaktärerna är platta och gör korkade val, och filmen blir aldrig särskilt intressant. Det enda jag inte kan klaga nämnvärt på är skådespeleriet, som faktiskt är helt okej.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kong: Skull Island
Se filmen