Kong: Skull Island

Originaltitel: Kong: Skull Island
Regissör:Jordan Vogt-Roberts
Utgivningsår:2017

Om Kong: Skull Island:

En udda samling äventyrare och militärer skickas tillsammans till en outforskad ö i Stilla havet, lika vacker som förrädisk. Vad de inte inser är att de är på väg rakt mot den mytiske Kongs område.

Titel: King Kong
Regissör: José Padilha
År: 2014
Genre: Action, Thriller, Science Fiction
RoboCop

Tom Hiddleston, Samuel L Jackson, Brie Larson, John C Reilly, John Goodman, Corey Hawkins, John Ortiz, Jing Tian, Toby Kebbell, Jason Mitchell, Shea Whigham, Thomas Mann, Eugene Cordero, Marc Evan Jackson, Richard Jenkins, Will Brittain, Miyavi

Max Borenstein, Dan Gilroy, Derek Connolly

Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy

Skull Island, King Kong: Giant from Skull Island

Australien, Kanada, Kina, USA
Diskussioner om Kong: Skull Island  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kong: Skull Island (98 st)
skitbad (Anmäl)   22:32 18/4
Filmad i fantastiska omgivningar, tyvärr är det inte mycket mer än så som är någon behållning...
CanadianMoose (Anmäl)   19:56 13/4
Uueh. Kong visas i första scenen och sen är spänningen borta.
BarryHero (Anmäl)   21:12 2/4
Konstigt nog ett somnpiller trots all action och stora monsterkaraktarer. Kandes som ett sloseri med alla duktiga skadisar. Jacksons film ar battre.
fridenpaden (Anmäl)   15:12 24/3
Egentligen värd en etta. En sån där "Dumma människor som tar dumma beslut"-film. Idioti på hög nivå.
Robodan (Anmäl)   22:12 20/3
Många problem i denna framställning. Vad tillför den som inte gjorts i tidigare versioner? Snyggt gjord? Javisst, men stora logiska luckor, klassiska klyschor och en usel dramaturgi förstör. Man släpper lös filmens gigant typ direkt och får ingen spänningsuppbyggnad. Att ön ligger mitt galna stormar, men ändå har sol varje dag och norrsken varje natt samt den ojämna faunan som alltid avbryter sina attacker när hjältarna behöver det. Slöseri med Brie Larson. Visst är hon otroligt vacker, men här har hon fått gestalta bara det. Hon är en Oscarsbelönad skådis!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kong: Skull Island