Kopps

Regissör:Josef Fares
Utgivningsår:2003
Antal betyg:22092 betyg

Om Kopps:

Den lokala polisstationen har inte haft ett allvarligt brott på de senaste tio åren. Nu hotas den av nedläggning och man måste snabbt komma på ett sätt att rädda situationen.

Titel: Hot Fuzz
Regissör: Kim Ekberg, Victor E Kerschner, Jonatan Lyrefelt, Stefan Ramstedt
År: 2007
Genre: Komedi, Mysterium
Blodigt jävla helvete

Fares Fares, Torkel Petersson, Sissela Kyle, Eva Röse, Göran Ragnerstam, Erik Ahrnbom, Christian Fiedler, Harry Goldstein, Michael Fares, Viktor Friberg, Jan Fares, Yngve Dahlberg, Paula McManus, Sven-Åke Gustavsson, Maj-Lis Hörne, Jennifer Behnan

Vasa, Josef Fares, Mikael Håfström

Komedi, Action

Kops

Sverige

Recension Kopps

- othis sätter betyg 3 och skriver:
Det skall fan vara polis i Högboträsk. En riktig svensk idyll, javisst. Men så idylliskt är det i detta lilla samhälle att man inte kan visa upp den minsta lilla skurk, inte ens en liten lindgrensk Dunder-Karlsson eller Blom. Bara en fridsam a-lagare, och det enda inbrott som inträffar är mörkrets. Så i dessa tider av indragningar är det inte underligt att Rikspolisstyrelsen finner för gott att stänga...

Recension av Kopps - Läs hela!

Diskussioner om Kopps  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kopps (938 st)
mammene (Anmäl)   15:23 19/1
Hade glömt bort att jag sett den, det säger väl en hel del om filmen. Jag tycker den är bedrövligt töntig och den mest töntiga är Torkel Peterssons polisgestaltning, orkar knappt se hur han larvar sig. Hade man tagit bort hans scener hade det varit mer uthärdligt, men fortfarande inte bra.
Ful_fisk (Anmäl)   8/9 2018
Ganska standard rent dramaturgiskt, men ändå rätt rolig och mysig. Har en hel del roliga scener och tåls att se på, även ifall den känns väldigt lättuggad även i jämförelse med Jalla! Jalla!, som också är en komedi men ändå lyckas förmedla mer.
päronanton (Anmäl)   23/2 2018
En rolig rulle! Skön humor!
Rai (Anmäl)   14/2 2018
Vanlig svensk komedi, som funkar till en 2:a...
Tutan (Anmäl)   8/2 2017
Många skratt, bra svensk komedi
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kopps