Krampus

Originaltitel: Krampus: The Christmas Devil
Regissör:Jason Hull
Utgivningsår:2013

Om Krampus:

Småstadspolisen Jeremy lever ensam med ett mystiskt förflutet och spenderar mycket tid över vem som kidnappade honom som barn. Nya barn har plötsligt börjat försvinna i området och Jeremy ser likheter med hans egna kidnappare där ledtrådarna leder till ett urgammalt folkväsen om sägnen om Krampus. Brodern till den heliga Nick, barntorteraren som utför illdåd och sprider ondska utan återverkningar. Jeremy försöker göra allt han kan för att gå till botten med mysteriet och förhindra att fler barn försvinner.
Se filmen på Plejmo

Titel: Krampus
Originaltitel: Krampus
Regissör: Michael Dougherty
År: 2015
Genre: Komedi, Skräck, Fantasy
Krampus

Jay Dobyns, Paul Ferm, Darin Foltz, Richard Goteri, Samantha Hoepfl, A J Leslie, Annette Lawless, Erica Soto, Brian Patterson

Jason Hull

Action, Thriller, Skräck

Diskussioner om Krampus  (0 diskussioner)
Kommentarer om Krampus (11 st)
dudson (Anmäl)   11:36 24/6
Förjävla usel. Det man minns är när dom skjuter automat vapen men det hörs inget"). Sen är bar fighten episkt buskis att man häpnar#) En riktigt värdelös film som aldrig borde ha gjorts! -1
Rai (Anmäl)   9/12 2017
Jäklar, vilken rörig och sjuk film, riktigt usel på alla punkter!!!
ToddDowney (Anmäl)   26/9 2017
Kollade i omgångar av 5 minuter, när de hade gått 30 minuter gav jag upp, sämsta filmen jag någonsin sett..
patrik81 (Anmäl)   19/6 2017
Just nu önskar jag att jag kunde ge denna ett minus betyg men finns bara ner till 1 här så..
dvdsnurr (Anmäl)   7/1 2017
Stängde av efter halva filmen, skrattretande dålig...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Krampus