Kung Fu Panda 3

Originaltitel: Kung Fu Panda 3
Regissör:Alessandro Carloni, Jennifer Yuh Nelson
Utgivningsår:2016

Om Kung Fu Panda 3:

Po återförenas med sin biologiska panda-pappa som varit försvunnen och tillsammans reser de till ett hemligt pandaparadis där de får hänga med en massa nya filurer. Men när den övernaturlige skurken Kai far genom Kina och besegrar den ena kung fu-mästaren efter den andra måste Po göra det omöjliga: träna en by med klumpedunsar som bara vill ha kul att bli ultimata Kung Fu Panda-kämpar!

Titel: Kung Fu Panda
Regissör: Barry Sonnenfeld
År: 2012
Genre: Komedi, Action, Science Fiction
Men in Black 3

Jack Black (röst), Bryan Cranston (röst), Angelina Jolie (röst), Dustin Hoffman (röst), Jackie Chan (röst), Seth Rogen (röst), Lucy Liu (röst), David Cross (röst), J K Simmons (röst), Kate Hudson (röst), James Hong (röst), Randall Duk Kim (röst)

Jonathan Aibel, Glenn Berger

Komedi, Animerad, Familjefilm, Action, Äventyr

USA, Kina
Med i listor: Dreamworks Animations
Diskussioner om Kung Fu Panda 3  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kung Fu Panda 3 (19 st)
fridenpaden (Anmäl)   24/6 2018
En stark filmserie, kanske den bästa animerade filmserien som gjorts. Även trean är grymt bra.
ToddDowney (Anmäl)   18/2 2018
Efter den starkaste i serien, enligt mig så är denna den absolut svagaste delen med en väldigt tunn historie och en väldigt tråkig skurk i Kai. Den började lovande men tappade mot mitten och tyvärr kunde inte slutet rädda den. Tvåan hade allt, bra skurk, story, karaktärsutveckling och actionscener. Tyvärr är 3an en riktigt besvikelse och en rätt tråkigt slut på en så bra triologi.
Applekingen (Anmäl)   27/8 2017
Bra början men när Po och hans pappa kommer till pandabyn spårar filmen ur med barnslig och tramsig humor och väldigt tunn handling. Animationerna är som i de två andra filmerna väldigt bra och musiken likaså. Men överlag ligger den här filmen långt efter 1:an och 2:an.
supermancover (Anmäl)   22/7 2017
De andra var bättre.
2004Orre (Anmäl)   10/3 2017
I min top tio lista kommer denna på femte plats, den är så jäkla br aoch underhållande, definitivt den bästa i serien.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kung Fu Panda 3
Se filmen