Kvarteret Skatan reser till Laholm

Originaltitel: Kvarteret Skatan reser till Laholm
Regissör:Mikael Syrén
Utgivningsår:2012

Om Kvarteret Skatan reser till Laholm:

Sommaren närmar sig och det är dags för vännerna i Kvarteret Skatan att spika de traditionella gemensamma semesterplanerna. Men allt är inte som det brukar. Det strävsamma paret Magnus och Frida bestämmer sig för att fira semester på egen hand för att rädda sin relation som gått i stå. Jenny, gängets eviga singel, har hittat ”Den stora kärleken” och tänker tillbringa en romantisk sommar med honom i Saint Tropez. Alla i kompisgänget kan tänka sig att bryta traditionen utom Ulf som ser den gemensamma semestern som årets höjdpunkt. Utan att tveka ljuger han ihop en historia som får vännerna att än en gång fira gemensam semester. Men – ingenting blir såklart som planerat.
Se filmen på Plejmo

Originaltitel: A Very Harold & Kumar 3D Christmas
Regissör: Todd Strauss-Schulson
År: 2011
A Very Harold & Kumar Christmas

Johan Glans, Vanna Rosenberg, David Batra, Rachel Mohlin, Klara Zimmergren, Mads Ousdal, Mikael Syrén, Olle Jansson, Sofia Bach, Jesper Odelberg

Johan Glans, David Batra, Rachel Mohlin, Vanna Rosenberg, Mikael Syrén, Mats Grimberg

Komedi

Sverige
Diskussioner om Kvarteret Skatan reser till Laholm  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kvarteret Skatan reser till Laholm (103 st)
picklessmulan (Anmäl)   29/9 2018
Glans och Batra är bara så roliga
Nalleman (Anmäl)   29/11 2017
Lättsmält underhållning. Ingen mästerverk på något vis men ändå.
Rai (Anmäl)   21/9 2017
Varför måste de alltid göra film av en underbar tv-serie för? Det funkar ju sälla och det gör inte heller den här filmen. Någon sämre film förutom Colin Nutleys värdelösa filmer får man leta efter.
PeterTheW (Anmäl)   2/3 2017
Den är ju fånig och allt sånt, men samtidigt rätt charmig.
gjoob (Anmäl)   7/9 2016
Styltigt skådespeleri av de flesta i gänget (konstigt då de har gjort flera säsonger tillsammans). De få komiska ljusglimtarna står Glans och Batra för men på det hela är det ingen lyckad film och kommer inte i närheten av tv-serien.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kvarteret Skatan reser till Laholm
Se filmen