Ladybugs - panik på planen

Originaltitel: Ladybugs
Regissör:Sidney J Furie
Utgivningsår:1992

Om Ladybugs - panik på planen:

Chester Lee, en säljare som hoppas på att bli befordrad, försöker ställa sig in hos chefen genom att gå med på att träna chefens dotters fotbollslag. Det finns dock ett problem, laget är urdåligt.

Titel: Fimpen
Regissör: Khyentse Norbu
År: 1999
Genre: Komedi
Fotboll för Buddha

Jonathan Brandis, Rodney Dangerfield, Ilene Graff, Jackée Harry, Vinessa Shaw, Tom Parks, Jeannetta Arnette

Curtis Burch

Komedi

Med i listor: Fotboll
Diskussioner om Ladybugs - panik på planen  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ladybugs - panik på planen (15 st)
JPerlie (Anmäl)   2/3 2018
Så mycket facepalm.
Djason (Anmäl)   25/4 2014
För mycket Rodney Dangerfield kan göra vem som helst trött, denna film har tyvärr just för mycket Rodney Dangerfield. Är kul i några minuter men sen blir det fruktansvärt irriterade.
GrandMaster_E (Anmäl)   25/1 2011
Herrgud vilken katastrof! Filmen är inte bara en dålig komedi den innehåller en hel del olämpliga scener som anspelar på pedofileri. Budskapet är vridet och samtliga repliker är antingen dåliga punchlines för Dangerfield eller upplägg till dåliga punchlines för Dangerfield. Stackars Dangerfield...inte mycket respekt i detta.
lrenner (Anmäl)   17/9 2007
Haha, minns den här! Den var lam.
bramer (Anmäl)   29/1 2007
Hur kan man göra en film riktad till småflickor - och sedan låta alla gags innehålla sexuella anspelningar. Till och med ett litet skämt om pedofili lyckades man få in. Jättetrevligt!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Ladybugs - panik på planen