Lærkevej - til døden os skiller

Originaltitel: Lærkevej - til døden os skiller
Regissör:Mogens Hagedorn
Utgivningsår:2012

Om Lærkevej - til døden os skiller:

När Elizabeth kollapsar mitt under sin egen fest, så avslöjas plötsligt hemligheter och önskningar uppfylls. Långfilmen från serien "Livet på Laerkevej".

Søs Egelind, Søren Spanning, Anette Støvelbæk, Henrik Prip, Christian Tafdrup, Claes Bang, Laura Drasbæk, Mia Lyhne, Bebiane Ivalo Kreutzmann, Claus Riis Østergaard, Sarah-Sofie Boussnina, August Igor Svideniouk Egholm, Marcus Laursen, Morten Thunbo

Mette Heeno

Drama, Komedi, Mysterium

Danmark
Diskussioner om Lærkevej - til døden os skiller  (0 diskussioner)
Kommentarer om Lærkevej - til døden os skiller (2 st)
KyLLo (Anmäl)   16:10 24/1
Jag tyckte om serien när den gick på tv. Den typiska villaförorten och danskar med infall utan moraliska begränsningar. Jag kom att tänka på den när jag såg Sarah-Sofie Boussnina i en annan film och funderade på varför hon kändes så bekant.
Nena2000 (Anmäl)   18/8 2013
Såg säsong 1 när serien gick på svt. Sen kom det aldrig någon säsong 2, den gick förvisso på dansk tv men vi missade de första avsnitten. Därför blev det väldigt konstigt att se filmen, det blev helt enkelt för stora hopp. Nu har vi dels sett om s 1, lyckats se hela s 2 och när vi nu såg om filmen ramlade alla bitar på plats. Så en rekommendation: Se inte filmen utan att ha sett alla serieavsnitten först