Last Girl Standing

Originaltitel: Last Girl Standing
Regissör:Benjamin R Moody
Utgivningsår:2015

Om Last Girl Standing:

En maskerad mördare dödade brutalt en grupp av vänner för fem år sedan. Sedan dess har Camryn, ensam överlevande, försökt att förstå de mordiska händelserna och kämpat för att återfå sitt krossade liv. Kan Camryn någonsin få en normal tillvaro igen eller måste hon klara sig ensam för evigt?

Akasha Villalobos, Danielle Evon Ploeger, Brian Villalobos, JD Carrera, Ryan Hamilton, Kelsey Pribilski, Laura Ray, Chris J Knight, Rodrigo Lloreda, Chad Warren, Aaron D Alexander, Jeffery Da'Shade Johnson

Benjamin R Moody

Drama, Skräck

Diskussioner om Last Girl Standing  (0 diskussioner)
Kommentarer om Last Girl Standing (4 st)
TheHorrorfan (Anmäl)   29/11 2016
Lättsam och förutsägbar dussinskräckis. Duger absolut att kolla på, men hur det låg till fattade man långt innan filmen var slut. Svag 3:a.
haajen (Anmäl)   4/11 2016
Manuset är inte dumt alls, tyvärr är regin synnerligen andefattig. Sevärd för skräckfans.
amam (Anmäl)   3/4 2016
Svag trea. Lite svår att betygsätta även om jag gillar det som de försökte att göra så genomförandet ganska tveksamt.
ShenLong (Anmäl)   19/3 2016
helt ok. slutet är väl lika dåligt som all annan skräck