Laurel Canyon

Originaltitel: Laurel Canyon
Regissör:Lisa Cholodenko
Utgivningsår:2002

Om Laurel Canyon:

Efter sin läkarexamen från Harvard, återvänder Sam med sin flickvän Alex till Los Angeles. Sams mamma är en framgångsrik musikproducent som röker på och tillfälligtvis är förälskad i en rocksjärna. Sam och Alex hamnar på kollisionskurs när deras kontrollerade värld konfronteras med en helt ny livstil fylld av fest och rock'n'roll.
Se filmen på CDON

Originaltitel: Man to Man
Regissör: Régis Wargnier
År: 2005
Man to Man

Frances McDormand, Christian Bale, Kate Beckinsale, Natascha McElhone, Alessandro Nivola, Lou Barlow, Russell Pollard, Imaad Wasif, Mickey Petralia, Melissa De Sousa, Rick Gonzalez

Lisa Cholodenko

Drama

Diskussioner om Laurel Canyon  (0 diskussioner)
Kommentarer om Laurel Canyon (55 st)
Roswall (Anmäl)   29/10 2015
Bra skådespelare som presterar mindre bra. Schablonartade karaktärer och en förutsägbar berättelse gör mig besviken.
nikdelarge (Anmäl)   16/12 2013
Filmen tilltalar mig. Mycket bra film!
levelfive (Anmäl)   20/5 2013
galet bra
JimCarrey (Anmäl)   25/3 2013
Väldigt välgjort och fint och enda anledningen att det inte blir fyra är nog att en del grejer kändes för lika the kids are alright som jag redan sett. Kul kuriosa är att den kanadensiska skitfilmen Take This Waltz från 2011 verkar ha snott en del beskrivningar från den här rullen 3+
staynow (Anmäl)   12/3 2013
skön slutscen. å bale och mcdormand är alltid bra men vad ville den här filmen säga egentligen? ingenting...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Laurel Canyon