Left Behind

Originaltitel: Left Behind
Regissör:Vic Armstrong
Utgivningsår:2014

Om Left Behind:

På ett passagerarflygplan på väg till London försvinner plötsligt flera passagerare. Samtidigt försvinner miljontals människor världen över och världen kastas in i kaos och förstörelse.

Titel: Left Behind
Originaltitel: Left Behind: Vanished - Next Generation
Regissör: Larry A McLean
År: 2016
Left Behind: Vanished - Next Generation

Nicolas Cage, Cassi Thomson, Chad Michael Murray, Lea Thompson, Major Dodson, Nicky Whelan, Stephanie Honoré, William Ragsdale, Quinton Aaron, Martin Klebba, Alec Rayme, Jordin Sparks, Gary Grubbs, Han Soto, Georgina Rawlings, Lance E Nichols

Paul Lalonde, John Patus

Action, Thriller, Science Fiction

USA, Kanada
Med i listor: Eskatologi
Diskussioner om Left Behind  (0 diskussioner)
Kommentarer om Left Behind (43 st)
Barneyk (Anmäl)   9/9 2018
Visst är det kasst. Riktigt kasst. Men jag är ändå lite nyfiken och roas lite åt det hela, även om det är otroligt utdraget. Men, det händer liksom ingenting! Verkligen ingenting! Saker jag var nyfiken på eller trodde skulle utvecklas mer gör det inte utan det händer ingenting.
Sture Stenhög (Anmäl)   3/8 2018
Sannerligen inte en bra film, men ganska underhållande ändå. Nicolas Cage är väldigt mycket Nicolas Cage i en roll som är väldigt mycket Nicolas Cage. och han backas upp av ett gäng rejält stereotypa sidokaraktärer. Den tjuriga dvärgen är nog min favorit. Allt är sedan mer än lovligt taffligt med usel dialog och uselt skådespeleri, men inte alls utan komisk effekt. Samtidigt hade det faktiskt varit intressant att se en sådan här historia filmas bra, jag är inte helt säker på hur jag skulle reagera inför en sådan film. Den här får iaf en ganska stark tvåa för underhållningens skull
Robkiller (Anmäl)   3/2 2018
Religiöst dravel... helt ointressant.
Tant Eva (Anmäl)   4/11 2016
Om man nu prompt ska hitta på en helt ny story varför inte göra det bara och inte låtsas att den baseras på en bok? Helt ok film men det var inte mycket som stämmer med boken.
todape (Anmäl)   15/12 2015
Hela filmen andas lågbudget. Och med Cage i en av rollerna är en taskig kvalitetsstämpel säkrad. 2/10
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Left Behind