Leonard

Originaltitel: Leonard Part 6
Regissör:Paul Weiland
Utgivningsår:1987

Om Leonard:

När ett gäng galna djur börjar ta livet av regeringens topphemliga agenter återinträder pensionerade agenten Leonard (numera restaurängägare) i tjänst för att hämnas sina mördade f d kollegor och omintetgöra den ondskefulla kvinnliga skurkens planer.

Bill Cosby, Tom Courtenay, Joe Don Baker, Moses Gunn, Pat Colbert, Gloria Foster, Victoria Rowell, Anna Levine, Grace Zabriskie

Bill Cosby, Jonathan Reynolds

Komedi

Med i listor: Razzies
Diskussioner om Leonard  (0 diskussioner)
Kommentarer om Leonard (9 st)
Jaganatha (Anmäl)   23/5 2017
Det är alltså sant att Bill Cosby var så missnöjd med denna katastrof till komedi att han köpte rättigheterna och har sedan dess sett till att hålla den borta från tv och video. Fler borde kanske följa hans exempel, men jag vet inte, jag brukar faktiskt bli sugen på att se filmer med rykte om att vara usla. Jag är ett hopplöst fall...
celec (Anmäl)   7/3 2017
tydligen en komedi det märktes inte
Grillo (Anmäl)   28/3 2012
Fy fan vad rutten... Det här är nog även den enda film där man kan se en Action Max i aktion. Snacka om att välja fel film att köpa in sig i!
Hoppandesoffan (Anmäl)   28/5 2011
Befinner sig välförtjänt på IMDB:s värsta-lista!=)
GrandMaster_E (Anmäl)   17/3 2010
Denna är faktiskt rutten på riktigt och inte ens en tanke på låtsas
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Leonard