Life as We Know It

Originaltitel: Life as We Know It
Regissör:Greg Berlanti
Utgivningsår:2010

Om Life as We Know It:

Holly Berenson är en lovande matleverantör i cateringbranschen och Eric Messer är en lika lovande sportchef på en TV-station. Efter en katastrofal första date är det enda de har gemensamt att de ogillar varandra samt att de båda älskar sin gemensamma guddotter Sophie. Men när de oväntat och plötsligt blir de enda Sophie har i hela världen måste Holly och Eric lägga sina olikheter åt sidan. De måste lära sig jonglera sina karriärsambitioner och kolliderande sociala kalendrar så att de kan hitta en gemensam grund att stå på medan de bor under samma tak.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Paul Weiland
År: 2008
Genre: Komedi, Romantik
Brudens bäste man

Katherine Heigl, Josh Lucas, Majandra Delfino, Reggie Lee, Christina Hendricks, Josh Duhamel, Melissa McCarthy, Rob Huebel, DeRay Davis, Hayes MacArthur, Bill Brochtrup, Will Sasso, Sarah Burns (I), Jessica St Clair, Andrew Daly, Britt Flatmo

Ian Deitchman, Kristin Rusk Robinson

Drama, Komedi

Diskussioner om Life as We Know It  (0 diskussioner)
Kommentarer om Life as We Know It (89 st)
92axha10 (Anmäl)   25/1 2018
är så trött när filmer envisas med att två personer som hela tiden grälar måste älska varandra. Katherine Heigl spelar samma irriterande, stela roll. Dessutom är den inte rolig.
Filmfantast86 (Anmäl)   24/10 2017
asasae (Anmäl)   12/8 2016
Lite klischig och dräglig för min del. Tycker dessutom att hon valde fel man!!
Dutch (Anmäl)   10/4 2016
Messer var rätt skön!
eandersson (Anmäl)   5/12 2014
Ja vad ska man säga, man vet vad man får, iallafall jag som bör ha svart bälte i romcoms vid det här laget. Förutsägbart ända ut i tåspetsen men jag har en förmåga att kunna förbise utöver det har jag även en svaghet för den här typen av kärlekshistorier. Kemin mellan gudföräldrarna Katherine Heigl och Josh Duhamel funkar väl, stackars den goda doktorn bara som fick gå lottlös. Jag skulle väl vilja säga att filmen är godkänd, men om det blir en 2a eller 3a är jag osäker på i nuläget.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Life as We Know It
Se filmen