Life of the Party

Originaltitel: Life of the Party
Regissör:Ben Falcone
Utgivningsår:2018

Om Life of the Party:

När hennes man plötsligt dumpar henne bestämmer sig hemmafrun Deanna för att börja plugga på college igen. Hon hamnar i samma skola och klass som sin dotter, som inte är helt såld på idén.

Titel: The Boss
Originaltitel: The Boss
Regissör: Ben Falcone
År: 2016
Genre: Komedi
The Boss

Melissa McCarthy, Molly Gordon, Gillian Jacobs, Luke Benward, Maya Rudolph, Matt Walsh, Julie Bowen, Adria Arjona, Jessie Ennis, Debby Ryan, Yani Simone, Stephen Root, Jacki Weaver, Chris Parnell, Heidi Gardner, Jimmy O Yang, Damon Jones, Nat Faxon

Ben Falcone, Melissa McCarthy

Komedi

Diskussioner om Life of the Party  (0 diskussioner)
Kommentarer om Life of the Party (9 st)
Krille80 (Anmäl)   23:43 9/7
En lättsam och harmlös komedi som faktiskt under stora delar är både mysig och rolig. Melissa McCarthy fungerar här bättre än i många av hennes andra komedier men den som stjäl showen och som jag nu inser att jag älskar är Maya Rudolph. Så rolig. En film som fungerar för stunden men som snart kommer lämna minnet, undantaget då Maya Rudolphs insats.
HerrNenne (Anmäl)   21:38 4/5
Alltså vad har man för ambitionsnivå här, det är ju pinsamt. Varför vill man göra en sån här film när man vet att den kommer suga?
RunRiot (Anmäl)   21:52 30/4
Hade glömt bort hur irriterande Melissa McCarthy kan vara. Inget minnesvärt direkt. Maya Rudolph fick mig dock att skratta några gånger.
Starlette (Anmäl)   02:02 23/3
En 3:a bara för att Melissa McCarthy är så rolig!
haajen (Anmäl)   18:58 17/3
Harmlös men tyvärr inte speciellt rolig och alldeles för övertydlig i sitt feministiska budskap. Maya Rudolph äger!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Life of the Party