Like Father

Originaltitel: Like Father
Regissör:Lauren Miller Rogen
Utgivningsår:2018

Om Like Father:

Efter att ha blivit lämnad vid altaret hamnar en arbetsnarkoman på smekmånadskryssning i Karibien med sin pappa, som hon inte träffat på länge.

Kristen Bell, Kelsey Grammer, Seth Rogen, Brett Gelman, Paul W Downs, Zach Appelman, Leonard Ouzts, Blaire Brooks, Anthony Laciura, Mary Looram, Brittany Ross, Marco Naggar, Lenny Jacobson, Jon Foster, Ejyp Johnson

Lauren Miller Rogen

Drama, Komedi

Diskussioner om Like Father  (0 diskussioner)
Kommentarer om Like Father (6 st)
Boondock_saint (Anmäl)   23:36 20/8
Gillade denna! Det är en ganska klassisk, mysig komedi men den har vissa element som bryter mot genrens norm och det tycker jag är fint. Harrys relation och kärlek till sin bästa vän, till exempel.
Fargo (Anmäl)   22:38 17/8
Faktiskt grovt underskattad. Hade väntat mig en halvkul komedi. Fann en fin, mysig och rolig feel-goodrulle.
Litsne (Anmäl)   21:47 16/8
Lite småmysig, men jag får ingen riktig känsla för karaktärerna. Förutsägbar. 2+.
PeterTheW (Anmäl)   18:09 16/8
Enkel men mysig och underhållande.
Sir_Lord (Anmäl)   23:14 6/8
Har sina stunder både då man kan dra på smilbanden och lite mer allvarliga stunder som träffar men är ganska platt däremellan
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Like Father