Little Monsters

Originaltitel: Little Monsters
Regissör:Richard Greenberg
Utgivningsår:1989

Om Little Monsters:

12-årige Brian Stevenson beskylls ofta för alla misstag som inträffar. Till slut upptäcker han vad som orsakar hans problem. Ett otroligt skrytsamt monster bor under hans säng.

Titel: Släng dig i väggen Fred!
Originaltitel: Drop Dead Fred
Regissör: John R Cherry III
År: 1991
Genre: Komedi, Familjefilm, Skräck
Ernest – töntarnas Konung

Fred Savage, Howie Mandel, Daniel Stern, Margaret Whitton, Rick Ducommun, Frank Whaley

Terry Rossio, Ted Elliott

Komedi, Familjefilm, Äventyr, Fantasy

Diskussioner om Little Monsters  (0 diskussioner)
Kommentarer om Little Monsters (4 st)
amam (Anmäl)   14/6 2018
Äh. Jag hade ingen förväntning att den skulle vara bra eller ens rolig men nån förhoppning om 80-tals charm hade jag iallafall. Men det var bara en trist och konstig barnfilm utan några kul skämt eller karaktärer.
little_monster (Anmäl)   2/7 2012
Denna film är nog ärligt talat den bästa jag har sett.Att monstret påminner lite om en "tjack-pundare" tycker jag ger hela filmen mer charm.Pedofilisk ,mjo kanske lite men inte så man är redo att spy utan det är nog mest för att det ska synas att monstret verkligen gillar pojken(Som vän).
schramm (Anmäl)   23/2 2011
Sällan har jag sett en film med så övertydliga pedofil referenser. Det blir stundtals nästan jobbigt att se. Monstret i sig påminner mig mer om en tjack-pundare som konstant är påtänd, än ett läskigt monster. Tyvärr tappar filmen sin festlighet de sista 20-minuterna, men fram till dess är det konstigt och kul. Fast inte på det sättet som det var meningen.
Off The Ground (Anmäl)   13/7 2005
Rätt sopig film.