Livstid

Originaltitel: Livstid
Regissör:Ulf Kvensler
Utgivningsår:2012

Om Livstid:

David Lindholm, en av Sveriges mest kända och respekterade poliser, hittas mördad i sin säng och blir löpsedelstoff över hela landet. Misstankarna riktas omedelbart mot hans unga hustru Julia, som anklagas för mordet på den äkta maken och bortförandet av deras försvunne fyraårige son. Kvällspressens kriminalreporter Annika Bengtzon är själv mitt uppe i en plågsam skilsmässa med hotande vårdnadstvist. När hon försöker fly in i arbetet med mordfallet och sökandet efter den försvunne Alexander upptäcker hon att David Lindholm dolt ett mörkt förflutet med många hemligheter. Baserad på romanen "Livstid" av Liza Marklund från år 2007.
Se filmen på Plejmo

Sprängaren
Titel: Prime Time
Originaltitel: Prime Time
Prime Time

Malin Crépin, Björn Kjellman, Leif Andrée, Kajsa Ernst, Erik Johansson (II), Richard Ulfsäter, Felix Engström, Ellen Jelinek, Jonas Malmsjö, Sandra Andreis, Christopher Wollter, Tanja Lorentzon, Johan H:son Kjellgren, Anders Palm, Niklas Åkerfelt

Antonia Pyk

Drama, Kriminalare, Thriller

Annika Bengtzon: Livstid, Lifetime

Sverige
Diskussioner om Livstid  (0 diskussioner)
Kommentarer om Livstid (24 st)
Rai (Anmäl)   23/1 2018
Jag bara hatar dom här otroligt värdelösa filmerna!!!
Barneyk (Anmäl)   29/7 2017
Känns verkligen som att den är påväg mot en trea men det blir en liten fis till slut på något sätt. Stark tvåa! Bäst hittils!
supermancover (Anmäl)   27/7 2017
Alltså det fanns en del riktigt bra inslag och storymässigt så håller den relativt bra faktiskt. Vet inte riktigt vad det är som gör att den inte håller, men utförandet är taffligt.
Rele (Anmäl)   17/7 2017
En Annika Bengtzon film. Jag ger alla fall en stark tvåa. Manuset och regin var inte värda så mycket, men några skådespelare höjde betyget.
Murvel48 (Anmäl)   17/1 2016
Som vanligt spretar det åt alla håll med en massa turer och en massa människor. Det blir nästan olidligt till slut. Om dom åtminstone hade skippat familjetjafset.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Livstid