Betyg idag: 1 074 Besökare idag: 5 822

Originaltitel: Logan
Regissör:James Mangold
Utgivningsår:2017

Om Logan: The Wolverine:

I en nära framtid tar en sliten Logan hand om en sjuk Professor X, i en gömma nära den mexikanska gränsen. Men Logans försök att hålla sig undangömd från världen och sitt förslutna ställs plötsligt på sin spets när en ung mutant anländer och som visar sig förföljas utav mörka krafter.

Titel: The Wolverine
Regissör: Yeon Sang-ho
År: 2016
Genre: Action, Thriller, Skräck
Train to Busan

Hugh Jackman, Patrick Stewart, Dafne Keen, Boyd Holbrook, Stephen Merchant, Elizabeth Rodriguez, Richard E Grant, Eriq La Salle, Elise Neal, Quincy Fouse, Al Coronel, Frank Gallegos, Anthony Escobar, Reynaldo Gallegos, Krzysztof Soszynski, Stephen Dunlevy

James Mangold, Michael Green, Scott Frank

Drama, Action, Thriller, Science Fiction, Fantasy

Wolverine 3

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Superhjältar
Diskussioner om Logan: The Wolverine  (0 diskussioner)
Kommentarer om Logan: The Wolverine (73 st)
martingo89 (Anmäl)   21:00 7/8
Välspelad och bra gjord, men lite väl dyster för min smak. Om jag vill se en deprimerande dramafilm så finns det massor av såna filmer att välja bland, men när jag vill se en film om superhjältar så förväntar jag något aningen mer lättsmält. Det är lite tragiskt att se karaktärer man växt upp med och gillar såsom Wolverine och Xavier förvandlas till gamla avdankade alkoholiserade och deprimerade gubbar. Om du däremot VILL se en superhjälte film med hjältar som är lite mer mänskliga så är detta något du bör kolla in.
Misslovemovie (Anmäl)   21:55 30/7
Bra men alldeles för dyster och våldsam för min smak, jag gillar charmen i de gamla X-menfilmerna.
WillyV (Anmäl)   20:57 23/7
Svag fyra, extra plus för 18-årsvåldet. Mumma.
Djason (Anmäl)   11:25 14/7
Oväntat brutal och det fungerar. Snyggt gjord, spännande och välspelad där den unga Dafne Keen är fantastiskt bra som Laura.
kboman (Anmäl)   23:20 6/7
<3 Patrick Stewart!