Betyg idag: 1 083 Besökare idag: 4 935

Originaltitel: Logan
Regissör:James Mangold
Utgivningsår:2017

Om Logan: The Wolverine:

I en nära framtid tar en sliten Logan hand om en sjuk Professor X, i en gömma nära den mexikanska gränsen. Men Logans försök att hålla sig undangömd från världen och sitt förslutna ställs plötsligt på sin spets när en ung mutant anländer och som visar sig förföljas utav mörka krafter.

Titel: X-Men Origins: Wolverine
Regissör: Matthew Vaughn
År: 2011
Genre: Action, Äventyr, Science Fiction
X-Men: First Class

Hugh Jackman, Patrick Stewart, Dafne Keen, Boyd Holbrook, Stephen Merchant, Elizabeth Rodriguez, Richard E Grant, Eriq La Salle, Elise Neal, Quincy Fouse, Al Coronel, Frank Gallegos, Anthony Escobar, Reynaldo Gallegos, Krzysztof Soszynski, Stephen Dunlevy

James Mangold, Michael Green, Scott Frank

Drama, Action, Thriller, Science Fiction, Fantasy

Wolverine 3

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer, Superhjältar
Diskussioner om Logan: The Wolverine  (0 diskussioner)
Kommentarer om Logan: The Wolverine (54 st)
Mysharry (Anmäl)   20:39 21/5
Är det fler än jag som tröttnar lite på de många slagsmålsscenerna? Visst är det coolt att se Wolverine fightas, men, lite enahanda blir det i längden. Och det märktes att jag tydligen missat några filmer, men vem orkar egentligen hålla koll på alla filmer om X-Men? Wolverine är en intressant karaktär, speciellt eftersom han spelas av Jackman, men tydligen har jag missat något... Det störde inte så jättemycket, men den första Wolverine-filmen var ändå bättre. För lång, svag trea.
jesand (Anmäl)   11:15 21/5
Lite väl mkt onödigt våld som tyvärr drar ner hela känslan (likt den skrattretande deadpool. är ingen fan av onödigt våld, Kill Bill gissade filmtipset helt fel för mig (2a)). Bristen i berättelsen om vad som hänt är oförståelig. Men karaktärsberättelsen är rätt bra. Problemet är att jag inte fattar varför W är som han är nu (2029) och vad som hänt för att han skulle bli helt fucked up och kan liksom inte ta till mig något i väntan på att få veta om det är en dröm eller vad. Heltrist att man liksom hoppar över det intressanta, personlighetsförändingen och orsaken bakom, och fokuserar på onödig gore som man helst spolar förbi.
foppa99 (Anmäl)   23:35 13/5
stewart underbar. cool action o vissa scener är maxade
ulpe01 (Anmäl)   15:32 5/5
Äntligen en Wolverine-rulle som är värdig karaktären. Cool action och karaktärer som får handskas med konsekvenserna av sitt agerande. Gripande och underhållande.
FabianBom (Anmäl)   00:21 2/5
svag trea, dåligt manus, dålig regi, dåliga skurkar, jackman gör sin sämsta roll som logan, dock som rädda filmen är de lite mer brutalare action scenerna, stewart gör sin bästa rolltolkning av professor x, samt x-23 som är filmens höjdpunkt
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Logan: The Wolverine
Se filmen