Betyg idag: 1 209 Besökare idag: 4 250

Originaltitel: Logan Lucky
Regissör:Steven Soderbergh
Utgivningsår:2017

Om Logan Lucky:

De otursförföljda bröderna Logan bestämmer sig för att ändra familjelyckan och genomföra årtiondets kupp under en av de största NASCAR-tävlingarna: det legendariska Coca Cola 600-racet på den världsberömda Charlotte Motor Speedway i North Carolina.

Adam Driver, Channing Tatum, Seth MacFarlane, Daniel Craig, Riley Keough, Katie Holmes, Katherine Waterston, Hilary Swank, Dwight Yoakam, Sebastian Stan, Brian Gleeson, Jack Quaid, David Denman, Jim O'Heir, Macon Blair, Farrah Mackenzie, Jon Eyez

Rebecca Blunt

Drama, Komedi, Kriminalare

Diskussioner om Logan Lucky  (0 diskussioner)
Kommentarer om Logan Lucky (15 st)
Adoniram (Anmäl)   22:46 25/2
Hillbillyvariant av Ocean's Eleven - tja, för all del.
HerrNenne (Anmäl)   22:56 31/1
En riktigt skön heistfilm som också ofta är rolig. Tycker Adam Driver är jättebra här.
amotherscrime (Anmäl)   12/12 2017
Jag gillade denna starkt. Även om jag inte kan ge den mer än 3/5 i betyg. Jag hade velat ge den en 4:a. Men det får bli en väldigt stark 3:a!
myslas (Anmäl)   9/12 2017
Det här kan vara den minst underhållande heist-filmer jag sett. Har Seth MacFarlane varit med i något bra någonsin?
knuttebaloa (Anmäl)   8/12 2017
Slätstruken och tråkig