Masterminds

Originaltitel: Masterminds
Regissör:Jared Hess
Utgivningsår:2016

Om Masterminds:

En nattvakt på ett värdetransportföretag i de amerikanska sydstaterna organiserar ett av de största rånen i amerikansk historia.

Titel: Henry's Crime
Regissör: Joel Hopkins
År: 2013
Genre: Komedi
The Love Punch

Zach Galifianakis, Kristen Wiig, Owen Wilson, Jason Sudeikis, Kate McKinnon, Mary Elizabeth Ellis, Leslie Jones, Jon Daly, Ken Marino, Candace Blanchard, Ross Kimball, Devin Ratray, Daniel Zacapa, Njema Williams, Jill Jane Clements, Michael Fraguada

Chris Bowman, Hubbel Palmer, Emily Spivey

Komedi, Action, Kriminalare

Diskussioner om Masterminds  (0 diskussioner)
Kommentarer om Masterminds (28 st)
RunRiot (Anmäl)   29/11 2018
Seg jäkla soppa och fasen vad Kate McKinnon är kass! Men Jason Sudekis lyser upp vilken dynga som helst och Owen Wilson är småkul.
setterwall (Anmäl)   30/10 2018
Väldigt förutsägbar och ganska tråkig på sitt sätt men där komisk tajming i enstaka skämt som genererade höga skratt vid flera tillfällen ändå höjer betyget till en trea.
Christofer (Anmäl)   4/10 2018
Visst var det trams, men oväntat roligt första halvan av filmen. Några rejäla skratt bidrog till att jag inte kan sätta lägre betyg än en trea trots allt, även om det tappade mot slutet.
Hans Moleman (Anmäl)   23/9 2018
Faktiskt rätt rolig många stunder, så blir en trea.
gjoob (Anmäl)   15/9 2018
Ganska förutsägbar och följer mallen utan avsteg. Samtidigt är det ju kul även om man ser de här skämten i varenda Galifianakis-film som kommer ut.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Masterminds
Se filmen