Loser

Originaltitel: Loser
Regissör:Amy Heckerling
Utgivningsår:2000

Om Loser:

Paul Tannek är en snäll kille från landet som har svårt att passa in på New Yorks universitet. Hans rumskompisar som helst av allt festar och jagar brudar, driver bara med honom. Inte ens hans drömtjej ser honom.
Se filmen på Netflix

Originaltitel: Love Potion No. 9
Regissör: Dale Launer
År: 1992
Love Potion No. 9

Jason Biggs, Mena Suvari, Greg Kinnear, Jimmi Simpson, Zak Orth, Thomas Sadoski, Dan Aykroyd, Twink Caplan, Bobby Slayton, Robert Miano, Mollie Israel, Kedar Brown, Andy Dick, Colleen Camp

Amy Heckerling

Komedi, Romantik

Diskussioner om Loser  (0 diskussioner)
Kommentarer om Loser (186 st)
yrkeschaufföre (Anmäl)   30/12 2018
Sist jag såg den sänkte jag från fyra till trea och nu är det dags att sänka igen. Den ger mig liksom ingenting, det finns vettigt material till en kortfilm, och då hade jag fokuserat på förhållandet mellan Dora och Edward, det är det mest intressanta i hela filmen.
Filmfantast86 (Anmäl)   22/10 2017
Stygga-Vargen (Anmäl)   5/11 2016
Helt okej komedi.
AlbinWesley (Anmäl)   15/1 2016
Även om den har en hel del saker som är rätt bra, många bra detaljer och så, så är det ungefär lika många detaljer som drar ner den igen. I slutändan blir den inget speciellt alls.
Krille80 (Anmäl)   11/11 2014
Inte speciellt bra men inte heller en komedi som man stänger av innan den är slut. Som vanligt när det gäller komedi är den förutsägbar och egentligen är Loser inte någon skrattfest. En hyfsad film som fungerar att se.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Loser