Lost After Dark

Originaltitel: Lost After Dark
Regissör:Ian Kessner
Utgivningsår:2015

Om Lost After Dark:

En grupp partyglada tonåringar blir strandsatta och förföljda av en kannibalistisk mördare.

Titel: Hatchet
Originaltitel: Hatchet
Regissör: Adam Green (I)
År: 2006
Genre: Skräck
Hatchet

Robert Patrick, David Lipper, Alexander Calvert, Jesse Camacho, Elise Gatien, Eve Harlow, Stephan James, Justin Kelly (III), Lanie McAuley, Kendra Leigh Timmins, Mark Wiebe, Sarah Fisher, Rick Rosenthal, Michael Vincent Dagostino

Ian Kessner, Bo Ransdell

Skräck

Kanada
Diskussioner om Lost After Dark  (0 diskussioner)
Kommentarer om Lost After Dark (3 st)
amam (Anmäl)   23/12 2015
Som sagt så mixar dom lite med förväntningarna kring vilka som dör och när men annars är den bara en standardslasher. Tråkig skurk, halvtrista mord och inte speciellt roliga karaktärer.
TheHorrorfan (Anmäl)   12/12 2015
Förutsägbar vad gäller allt förutom ordningen karaktärerna dör. Annars så är det lättsam underhållning för stunden som glöms bort ganska så snabbt.
jonbo (Anmäl)   9/9 2015
Har inget nytt att komma med och det är väl heller inte meningen. Slasher film rakt av med precis de vanliga ingredienserna. Vill man inte ha mer är detta säkert jättebra, men kräver man lite mer än så, är detta dåligt och tråkigt.