Love in the Big City 2

Originaltitel: Lyubov v bolshom gorode 2
Regissör:Marius Balchunas
Utgivningsår:2010

Om Love in the Big City 2:

Berättelsen fortsätter när Igor, den rysk-amerikanska tandläkaren bjuder in sina vänner Artyom, en rysk arkitekt, student och bussguide; Sauna, den finska träningsklubbs traineen ut till sin faders ranch. Med dem är också Katya, Artyoms fru som har nyligen återförenats med. Också Alisa, en rysk-amerikansk träningsinstruktör vars hjärta Sauna vunnit. Och så Nastya, den rysk-amerikanska saxterapeuten, som vi får reda på har gått med på att gifta sig med Igor. Förutom att denna resa till ranchen ska vara en rolig helg vill ha ge sin blivande fru Nastya chansen att träffa sin blivande svärfader.