Lucky Stars Go Places

Originaltitel: Zui jia fu xing
Regissör:Eric Tsang
Utgivningsår:1986

Om Lucky Stars Go Places:

Lucky Stars återförenas ännu en gång, denna gången med nya medlemmar. Deras uppdrag är att sätta dit en japansk liga som har tillgång till en massa stulna diamanter och dessutom är involverade i internationell handel med ammunition.

Titel: My Lucky Stars
Originaltitel: Wu fu xing
År: 1983
Genre: Komedi, Action, Kriminalare
Winners and Sinners

Andy Lau, Sammo Hung Kam-bo, Alan Tam, Eric Tsang, Norman Chu, Bolo Yeung, Richard Ng, Kent Cheng, Sylvia Chang, Fung Hark-on, Billy Lau, Cho Tat-wah, Karl Maka, Anthony Chan, Alfred Cheung

Anthony Chan, Barry Wong

Komedi, Action

My Lucky Stars Go Places, The Luckiest Stars

Hongkong
Diskussioner om Lucky Stars Go Places  (0 diskussioner)
Kommentarer om Lucky Stars Go Places (1 st)
yangbo (Anmäl)   16/12 2006
den här specialaren av originalet är inte i närheten så bra för att alla de nya medlemmarna är verkligen dubbelt så dåliga, jag skulle hellre vilja sett de gamla huvudaktörerna istället, humorn här var rikitg dålig också, lite synd eftersom många sköna skådespelare är med, men de gör alla en sjukt dålig roll