Lyckligare kan ingen vara

Originaltitel: Lyckligare kan ingen vara
Regissör:Staffan Lindberg
Utgivningsår:2018

Om Lyckligare kan ingen vara:

Lyckligare kan ingen vara kretsar runt fem par i olika generationer. Deras liv vävs samman av tillfälligheter men ibland genom mycket avsiktliga val där den gemensamma drivkraften...

David Hellenius, Helena af Sandeberg, Kjell Bergqvist, Sanna Sundqvist, Adam Lundgren, Celie Sparre, Filip Berg, Dilan Gwyn, Eagle-Eye Cherry, Monica Albornoz, John Österlund, Fredrik Rydman, Dag Malmberg, Sanna Ekman, Maia Hansson Bergqvist, Ester Uddén

Staffan Lindberg

Drama, Komedi, Romantik

Sverige
Diskussioner om Lyckligare kan ingen vara  (0 diskussioner)
Kommentarer om Lyckligare kan ingen vara (6 st)
callusis (Anmäl)   17:35 14/4
Tack för denna kalkon. Känner mig olycklig nu...
Rai (Anmäl)   03:12 8/1
Varför blev man tvingad att se denna film! Jag bara avskyr svenska värdelösa filmer. Det går 1 bra svensk film på hundra.. fy och tvi..
johan93 (Anmäl)   22:37 5/1
Överraskande bra! Känns lite som en svensk version av ”Love Actually”
Abigor (Anmäl)   20:19 2/1
Banal bakisunderhållning. Oväntat överspel av Celie, men vad gör det egentligen när syftet är att hålla ångesten stången.
asasae (Anmäl)   30/12 2018
När svensk film är som bäst! Rolig, igenkännande och med oväntade skämtsamma repliker. Jag blev underhållen och skrattade mycket. Den var välgjord och var långt ifrån plump. Gillade den!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Lyckligare kan ingen vara