Lyrro - Ut & invandrarna

Originaltitel: Lyrro - Ut & invandrarna
Regissör:Peter Dalle
Utgivningsår:2018

Om Lyrro - Ut & invandrarna:

Borta bra men hemma bäst? Nej, det stämmer nog inte riktigt - och har nog aldrig gjort. Lyrro - Ut & invandrarna är en sketch-artad film som handlar om att: Människan har alltid varit på väg. Ibland flyende från något men ofta också sökande efter något annat. Kanske är det bättre någon annanstans och kanske blir vi också bättre människor om vi får möjligheten att leva på en plats längre bort?

Suzanne Reuter, Johan Ulveson, Claes Månsson, Peter Dalle, Björn Gustafsson, Nour El-Refai, Henrik Dorsin, Sanna Sundqvist, Karolina Furberg, Agnes Lindström Bolmgren, Mikaela Knapp, Mia Eriksson

Peter Dalle

Komedi

Kingdom of Sweden

Sverige
Diskussioner om Lyrro - Ut & invandrarna  (0 diskussioner)
Kommentarer om Lyrro - Ut & invandrarna (18 st)
KalleB (Anmäl)   22:40 14/6
Den här filmen var så dålig så jag känner mig verkligen tom och deprimerad.
zac2go (Anmäl)   08:53 10/5
Sved rejält, men ett par riktigt roliga scener lindrar en smula. Bara godkänd för arvet från det förgångna egentligen.
BlueRay70 (Anmäl)   07:49 21/4
Detta är sämre än när Modern Talking gjorde comeback. Herre Gud.
DYV (Anmäl)   12:52 8/3
Till skillnad från Lorry har denna en tydligare struktur och röd tråd. Sketcherna i sig är väldigt ojämna och visa scener är lite väl utdragna och urmjölkade, men på det hela väldigt träffsäker på många ämnen. En förutsättning är nästan att vara förankrad i Lorry gänget tidigare produktioner för att kunna maximera skratten och förståelsen av humorn.
PeterTheW (Anmäl)   22:29 7/3
Det här är så skämmigt dåligt av så pass duktiga medverkande. Jag. Orkar. Inte.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Lyrro - Ut & invandrarna