Mad Families

Originaltitel: Mad Families
Regissör:Fred Wolf
Utgivningsår:2017

Om Mad Families:

Tre familjer har av misstag blivit dubbelbokade på samma campingplats och tävlar om vem som ska få stanna kvar.

Charlie Sheen, Leah Remini, Naya Rivera, Finesse Mitchell, Charlotte McKinney, Chris Mulkey, Efren Ramirez, Clint Howard, Danny Mora, Barry Shabaka Henley, Tiffany Haddish, Chanel Iman, Dennis Quaid, Juan Gabriel Pareja, Lil Rel Howery, Mason Vale Cotton

Fred Wolf, David Spade

Komedi

Diskussioner om Mad Families  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mad Families (3 st)
Barneyk (Anmäl)   17:51 22/5
Riktigt kass.
jonbo (Anmäl)   20/10 2018
Vilken dynga.
DrJW (Anmäl)   29/12 2017
Även med regissörens hjälp så kunde David Spade inte skriva en rolig komedi. Det är en rolig idé, men sättet dem skrev den här var inte rolig. Jag tror att det här var tänkt att vara en Happy Madison-film och Adam Sandler, Chris Rock och .... kanske Gabriel Iglesias och Carlos Mencia skulle ha varit med i den här filmen, men sedan Happy Madison, ett företag som ägs av Sandler, kom i trubbel med indianerna på spelningen av Ridiculous 6, antar jag att de var tvungna att släppa denna manus. Hela Happy Madison-saken är bara en gissning, men den här filmen var tam i jämförelse, jag trodde först att den här skulle vara som en Happy Madison-film med vulgär-bajs humor och skit, men den är inte ens det (klagar inte dock). Den försöker vara som en charmig komedi, och tro det eller inte, det finns en charm där någonstans, men den är inte där. Det här är mer som en tv-pilot som aldrig blev plockad, det här är något man skulle se i en komedi-serie som Modern Family eller The Middle.