Maggie's Plan

Originaltitel: Maggie's Plan
Regissör:Rebecca Miller
Utgivningsår:2015

Om Maggie's Plan:

Maggie planerar att skaffa barn på egen hand, men planen går i stöpet när hon blir förälskad i en gift man vid namn John.

Greta Gerwig, Ethan Hawke, Julianne Moore, Bill Hader, Maya Rudolph, Travis Fimmel, Wallace Shawn, Alex Morf, Mina Sundwall, Monte Greene, Ida Rohatyn, Jackson Frazer, Fredi Walker-Browne, Angela Trento, Sue Jean Kim

Rebecca Miller

Drama, Komedi, Romantik

Diskussioner om Maggie's Plan  (0 diskussioner)
Kommentarer om Maggie's Plan (3 st)
ulpe01 (Anmäl)   3/9 2016
Trots rätt osympatiska karaktärer fångades jag av intrigerna och absurditeten. Julianne Moore är helt fantastisk med en brytning som kanske är dansk. Alltid kul att se Bill Hader också. Stabil trea.
Medlock (Anmäl)   9/8 2016
Japp, "som en av Woody Allens sämre fiilmer" är en träffande beskrivning av en mindre lyckad film. Rebecca Miller har gjort bättre ifrån sig än så här, framförallt då med Pippa Lees hemliga liv.
Spidde (Anmäl)   7/8 2016
På pappret låter filmen rätt bra, men tyvärr håller den inte måttet. Det hela känns som en av Woody Allens sämre filmer, dock med mindre gubbsjuka, där vi förväntas sympatisera med odrägliga och märkliga människor ur New Yorks akademiska elit. Ingen höjdare.