Magic Mike

Originaltitel: Magic Mike
Regissör:Steven Soderbergh
Utgivningsår:2012

Om Magic Mike:

Mike är en man med många talanger och uppenbar charm. På dagarna har han ströjobb som byggarbetare och drömmer om att starta sitt eget möbeldesignföretag, men på nätterna är han Magic Mike. Som huvudakt på en manlig strippklubb gör han skäl för sitt scennamn med branschens mest avancerade akter - en dollarsedel i taget hoppas han kunna få ihop startkapitalet till sin firma. Men när han tar den nya killen, The Kid, under sina vingar förlorar han sitt fokus för en stund...

Titel: Magic Mike XXL
Originaltitel: American Bad Boy
Regissör: Obba Babatundé
År: 2015
American Bad Boy

Channing Tatum, Alex Pettyfer, Cody Horn, Matt Bomer, Olivia Munn, Joe Manganiello, Matthew McConaughey, Adam Rodriguez, Kevin Nash, Gabriel Iglesias, Mircea Monroe, Riley Keough, Betsy Brandt, Michael Roark, James Martin Kelly, Caitlin Gerard

Reid Carolin

Drama, Komedi

Diskussioner om Magic Mike  (0 diskussioner)
Kommentarer om Magic Mike (97 st)
HerrNenne (Anmäl)   27/12 2018
Börjar bra men tappar fart och går lite vilse och utvecklas till ingenting.
Filmfantast86 (Anmäl)   25/10 2017
widez (Anmäl)   16/5 2017
Handlingen var ok men kändes för kortfattad. Mer handling och mindre strippande hade kanske kunnat göra detta till en ok film.
Körsbär (Anmäl)   11/10 2016
Gick långt över mina förväntningar, dock så tappade den för mycket i slutet men den positiva överraskningen gjorde sitt. O den sticker ut så det känns för klent o sätta en trea, så en svag fyra.
mowlie (Anmäl)   3/4 2016
Skön rulle men jag trodde att blåfilter-appen var på första halvtimmen på grund av den gula skiftande färgen, whats up with that?
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Magic Mike