Magic Mike XXL

Originaltitel: Magic Mike XXL
Regissör:Gregory Jacobs
Utgivningsår:2015

Om Magic Mike XXL:

Det har gått tre år sedan Mike slutade som manlig strippa och resten av killarna i Kings of Tampa har också bestämt sig för att lägga av. Men först vill de bjuda på en sista storslagen, svettig och helt oförglömlig show med ingen mindre än legenden Magic Mike som kvällens huvudnummer.

Titel: Magic Mike
Regissör: Elizabeth Banks
År: 2015
Genre: Komedi
Pitch Perfect 2

Channing Tatum, Matt Bomer, Joe Manganiello, Kevin Nash, Adam Rodriguez, Gabriel Iglesias, Elizabeth Banks, Amber Heard, Andie MacDowell, Jada Pinkett Smith, Jane McNeill, Donald Glover, Michael Strahan, Stephen Boss, Rhoda Griffis

Reid Carolin

Drama, Komedi

Magic Mike 2

Diskussioner om Magic Mike XXL  (0 diskussioner)
Kommentarer om Magic Mike XXL (27 st)
widez (Anmäl)   12/9 2017
Finns inte mycket att hämta från denna uppföljare. Manus är av den riktigt dåliga sorten.
Metheuz (Anmäl)   12/5 2017
So...much...cringe. Filmskaparna har ersatt den dugliga handlingen från första filmen med tomt kallprat och mängder av luftjuckande.
Körsbär (Anmäl)   15/10 2016
Det fanns några scener som räddade filmen ifrån en etta, men denna film hade kunnat skippas o göras helt. Gör om gör rätt? nej gör inte om gör inte alls...
GrandMaster_E (Anmäl)   5/9 2016
Scenen i affären vid macken fick mig att le stort. Annars är detta inget vidare. Hade kunnat kortas ner avsevärt...Typ 30 min. Höll på att ge upp när de var hos Jada Pinkett...de var ju där typ fram till jul.
Cp-arnie (Anmäl)   5/6 2016
Alltså it is what it is... Lättsmält "tantsnusk" som man endast ser för att det är snygga killar som visar hud och har bra moves. Perfekt när man är bakis och inte vill behöva tänka
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Magic Mike XXL
Se filmen