Mamma Mia! Here We Go Again

Originaltitel: Mamma Mia! Here We Go Again
Regissör:Ol Parker
Utgivningsår:2018

Om Mamma Mia! Here We Go Again:

Mamma Mia är tillbaka och här får vi reda på hur Donna träffade de tre möjliga papporna som ung.

Titel: Gudfadern del II
Regissör: Phyllida Lloyd
År: 2008
Genre: Komedi, Romantik
Mamma Mia!

Amanda Seyfried, Meryl Streep, Lily James, Pierce Brosnan, Colin Firth, Stellan Skarsgård, Dominic Cooper, Andy Garcia, Christine Baranski, Julie Walters, Cher, Alexa Davies, Jessica Keenan Wynn, Josh Dylan, Jeremy Irvine, Hugh Skinner, Maria Vacratsis

Ol Parker

Komedi, Romantik, Musikal

Mamma Mia 2

USA, Storbritannien
Diskussioner om Mamma Mia! Here We Go Again  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mamma Mia! Here We Go Again (29 st)
hsimpson (Anmäl)   23:53 25/5
Bättre än ettan, men inte en film man ska ha några höga förväntningar på.
Rufsa (Anmäl)   21:12 2/2
Hade låga förväntningar och väntade ett tag med att se den. Ettan är ju ganska cheesy och om man inte gillar musikaler och/eller ABBA är det ju definitivt ingenting man ska kolla på! Kan man släppa att den är lite fjantig så - ja, den gör en glad och den höll definitivt måttet jämfört med ettan - om den inte t.o.m var bättre! Från mig får den ett STORT PLUS för de 3 papporna i yngre version, som ju var betydligt trevligare att titta på som unga om man säger så! ;)
Krilledood (Anmäl)   12:59 24/1
Vad är poängen med den här filmen mer än att dra in mer pengar? Handlingen är nästan identisk med föregångaren fast mycket tråkigare berättad, och några av låtarna som var med i ettan återkommer trots att det finns hur många bra ABBA-låtar som helst de inte rört vid. Se hellre om första filmen istället som är riktigt bra!
labi (Anmäl)   12:25 5/1
Nä. Tillför inte ettan något alls. Storyn har vi ju redan fått veta i första filmen, och de unga versionerna är bleka kopior av originalen i ettan. Saknar Meryl. Och favoriterna The Piper och As Good As New.
sawa (Anmäl)   27/12 2018
Ettan var bra, trevlig, många bra skådisar som fick visa sina sångtalanger, och med en ok story. Tvån saknar allt det, förutom att det var ganska många bra skådisar fast någon bra sång var det inte och någon bra skådespelarprestation var det inte, storyn ok vad gäller bakgrunden till ettans story men i övrigt bara dålig. Vissa filmer ska man kanske inte ha en uppföljare till och Mamma Mia är en av dem.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Mamma Mia! Here We Go Again