Betyg idag: 1 317 Besökare idag: 4 575

Originaltitel: Mandy
Regissör:Panos Cosmatos
Utgivningsår:2018

Om Mandy:

Året är 1983 och Red Miller är ute efter hämnd på den religiösa sekt som dödade hans stora kärlek, Mandy Bloom.

Nicolas Cage, Linus Roache, Bill Duke, Richard Brake, Ned Dennehy, Andrea Riseborough, Olwen Fouéré, Line Pillet, Hayley Saywell, Clément Baronnet, Alexis Julemont, Stephan Fraser, Ivailo Dimitrov, Kalin Kerin, Tamás Hagyuó

Panos Cosmatos, Aaron Stewart-Ahn

Action, Thriller, Skräck, Mysterium

USA, Belgien
Diskussioner om Mandy  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mandy (18 st)
schramm (Anmäl)   01:00 7/12
Total vansinne! Total!
peterclash (Anmäl)   23:40 29/11
Något av det sämsta och mest långsamt regisserade jag sett. Otroligt uselt, allt, verkligen allt. Tyckte inte ens goregrejerna som det flippar mot efter ett tag var nägot att bry dig om. Blood bath från HGL har snabbare tempo och bättre goreeffekter än Mandy.
Sture Stenhög (Anmäl)   20:35 8/11
Jag kan förstå varför det här uppskattas av vissa, men den knarkiga stilen tilltalar mig inte, och då finns det inte så mycket kvar sen. Det är trots allt en väldigt traditionell hämndhistoria i botten. Jag var ändå med filmen hyfsat i början och hoppades på att de kanske kunde ta det till något intressant, men andra halvan blir bara en orgie i stiliserat våld, och det finner jag bara tröttsamt. Cage är dock alltid lite underhållande när han får flippa så här, men topparna är alldeles för få för att kompensera för mitt ointresse
Adoniram (Anmäl)   22:20 4/11
Har man en förkärlek för psykopater och hinkvis med blod ska man kanske se den här, annars kan det kvitta.
mazquara (Anmäl)   16:26 28/10
inte min typ av film, me kan ändå se kvaliteterna, tyckte det långsamma tempot var behagligt
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Mandy