Mannen i brunt

Originaltitel: The Man in the Brown Suit
Regissör:Alan Grint
Utgivningsår:1989

Om Mannen i brunt:

Anne Beddingfield, en amerikanska på semester i mellanöstern längtar efter spänning och mysterier. Hon får sin önskan uppfylld när hon blir indragen i en intrighärva rörande stulna diamanter. Men ganska snart blir det kanske lite mer spännande än hon hoppats på... Efter en roman av Agatha Christie.

Stephanie Zimbalist, Tony Randall, Rue McClanahan, Edward Woodward, Ken Howard, Nickolas Grace, Simon Dutton, María Casal, Federico Luciano, Rose McVeigh

Carla Jean Wagner

Mysterium

Agatha Christie's 'The Man in the Brown Suit'

Med i listor: Agatha Christie
Diskussioner om Mannen i brunt  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mannen i brunt (9 st)
Lurtz (Anmäl)   10/8 2011
Ahhh, dom amerikanska Christie e inte bra alltså. Den här är ett riktigt bottennapp. Känns väldigt mycket som en såpa, massa människor som talar högt för sig själv osv. Plotten är inte så spännande heller, men jag har inte läst boken, den kanske är bättre egentligen. Enda som är lite roligt e Blanche.
yrkeschaufföre (Anmäl)   10/8 2011
Jag tog i med trean, en riktigt stark tvåa får det bli. Skönt 80-tal, Rue och Stephanie känns helrätta i sina roller.
Philips (Anmäl)   16/10 2010
Lagom spännande och lite romantik, i samma anda som Remington Steele. Därmed inte sagt att den var sevärd...
yrkeschaufföre (Anmäl)   13/8 2010
Mmmmmm 80-tal!! Den klarar sig precis upp över trestrecket!
BROBJO (Anmäl)   27/9 2009
Överspel och tantsnusk!