Maria Wern - De döda tiger

Originaltitel: Maria Wern - De döda tiger
Regissör:Erik Leijonborg
Utgivningsår:2016

Om Maria Wern - De döda tiger:

Läkaren och välgörenhetsgeneralen Stefan Helmersson har försvunnit och det står snart klart att han förts bort mot sin vilja. Men så dyker han plötsligt upp dumpad vid en vägkant och svävar mellan liv och död. Frågan är vad som hänt under hans frånvaro.

Eva Röse, Allan Svensson, Peter Perski, Ulf Friberg, Tanja Lorentzon, Christopher Wollter, Annika Hallin, Jonatan Blode, Ulf Eklund, Erik Johansson (II), Jenny Ulving, Molly Sehlin, Per Graffman, Kirsti Eline Torhaug, Göran Thorell, Eric Donell

Fredrik T Olsson

Kriminalare

Sverige
Diskussioner om Maria Wern - De döda tiger  (0 diskussioner)
Kommentarer om Maria Wern - De döda tiger (8 st)
Murvel48 (Anmäl)   13:40 25/1
Intressant story som tyvärr får ett rätt banalt slut. Sen är ju Maria Werns beteende filmen igenom rätt irriterande - men det får bli en svag tvåa.
Hanness (Anmäl)   10/12 2017
Usel
Rele (Anmäl)   9/12 2017
En Maria Wern film, som är inte så bra. Jag ger en svag tvåa.
Razzel (Anmäl)   6/12 2017
Habil söndagsunderhållning men inte mycket mer.
Filmen2009 (Anmäl)   17/4 2016
Som Bozze80 säger; bättre än föregångaren. Men fortfarande ganska dåligt skådespel. Svag trea.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Maria Wern - De döda tiger