Maria Wern - Jord ska du åter vara

Originaltitel: Maria Wern - Jord ska du åter vara
Regissör:Lisa Farzaneh
Utgivningsår:2018

Om Maria Wern - Jord ska du åter vara:

En ung kvinna hittas död och omständigheterna pekar på kopplingar till två tidigare mord på Gotland. Utredningen blir mer personlig än Maria Wern kunnat ana och tvingar henne att konfrontera ett trauma hon länge burit inom sig.

Eva Röse, Allan Svensson, Peter Perski, Ulf Friberg, Oscar Pettersson, Sigrid Johnson, Joakim Nätterqvist, Angela Kovacs, Celie Sparre, Erik Johansson (II)

Fredrik T Olsson

Sverige
Diskussioner om Maria Wern - Jord ska du åter vara  (0 diskussioner)
Kommentarer om Maria Wern - Jord ska du åter vara (2 st)
Murvel48 (Anmäl)   21:36 4/2
Den klart bästa i den här omgången. Att Maria Wern är korkad och irrationell är väl till för spänningens skull.
Christofer (Anmäl)   16:32 19/1
Jadå, här lyckas man knyta ihop säsongen fint faktiskt med en röd tråd genom alla filmerna. Även om de första tre vacklade på sina håll blev detta den bästa för säsongen. Visst är det inte någon högkvalitativ underhållning överlag vi talar om, men nog duger det iaf att kolla på åtminstone.