Maria Wern - Min lycka är din

Originaltitel: Maria Wern - Min lycka är din
Regissör:Erik Leijonborg
Utgivningsår:2016

Om Maria Wern - Min lycka är din:

Gotland har invaderats av ungdomar från Stockholm som är där för att festa när polisen får larm om att en ung kvinna hittats död i vattnet under en efterfest. För Maria blir det ett svårt fall när alla festdeltagare ska kartläggas och alla visar sig ha något att dölja.

Eva Röse, Allan Svensson, Peter Perski, Ulf Friberg, Tanja Lorentzon, Jan Waldekranz, Simon Reithner, Jonathan Andersson, Antonio Tengroth, Oscar Pettersson, Matilda Wännström, Fanny Klefelt, Yonna Döbling, Viktor Åkerblom, Erik Johansson (II)

Fredrik T Olsson

Kriminalare

Sverige
Diskussioner om Maria Wern - Min lycka är din  (0 diskussioner)
Kommentarer om Maria Wern - Min lycka är din (6 st)
Hanness (Anmäl)   3/12 2017
Maria Wern, alltid likadant.
Nalleman (Anmäl)   26/11 2017
Nja men som lite lättsmält "underhållning" för stunden duger det.
Jamesa (Anmäl)   23/4 2016
Känns ovidkommande och ointressant. Man bryr sig egentligen inte om hur mysteriet skall lösas. Inte kasst,men smådåligt.
Filmen2009 (Anmäl)   8/4 2016
Ser man båda delarna av filmen på samma gång, blir det en helt annan upplevelse. Dialogen behöver dock kryddas till, annars en bra film!
Christofer (Anmäl)   2/4 2016
Standarddeckare format A. Inget nytt i manus direkt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Maria Wern - Min lycka är din