Maria Wern - Viskningar i vinden

Originaltitel: Maria Wern - Viskningar i vinden
Regissör:Lisa Farzaneh
Utgivningsår:2018

Om Maria Wern - Viskningar i vinden:

Efter ett hot mot en gymnasieskola dras Maria Wern in i en utredning som berör henne på ett personligt plan, då hennes egen son Emil visar sig veta mer om omständigheterna än hon. Gotlandspolisen kämpar mot klockan för att sätta stopp för hotet.

Eva Röse, Allan Svensson, Peter Perski, Oscar Pettersson, Sigrid Johnson, Ulf Friberg, Maria Kulle, Angela Kovacs, Celie Sparre, Joakim Nätterqvist, Amanda Ooms, Liv Mjönes, Erik Johansson (II)

Fredrik T Olsson

Sverige
Filmnummer: 132012
Diskussioner om Maria Wern - Viskningar i vinden  (0 diskussioner)
Kommentarer om Maria Wern - Viskningar i vinden (2 st)
Christofer (Anmäl)   20:31 15/1
Hyfsad del i serien, även om det blev lite platt mot slutet då manuset hade mått bättre av lite mer speltid med fördjupning av vissa händelser. 2+
Bozze80 (Anmäl)   26/9 2018
Börjar tätt, intressant, trovärdigt, spännande och aktuellt, men ju längre det går av filmen, desto sämre blir det, och rejält uselt sista halvtimmen, men som helhet landar den på en svag trea, en ytterst svag sådan...