Marilyn Hotchkiss' Ballroom Dancing and Charm School

Originaltitel: Marilyn Hotchkiss' Ballroom Dancing and Charm School
Regissör:Randall Miller
Utgivningsår:2005

Om Marilyn Hotchkiss' Ballroom Dancing and Charm School:

En änklings liv förändras när han ger sig ut på en resa för att finna en döende mans förlorade kärlek.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Christine Jeffs
År: 2008
Genre: Drama, Komedi
Sunshine Cleaning

Robert Carlyle, Marisa Tomei, Mary Steenburgen, Sean Astin, Donnie Wahlberg, Adam Arkin, John Goodman, Danny DeVito, Octavia Spencer, Ernie Hudson, Camryn Manheim, Sonia Braga, Mary Pat Gleason, David Paymer, Miguel Sandoval

Randall Miller

Drama, Komedi, Romantik, Musikal

Diskussioner om Marilyn Hotchkiss' Ballroom Dancing and Charm School  (0 diskussioner)
Kommentarer om Marilyn Hotchkiss' Ballroom Dancing and Charm School (9 st)
jonbo (Anmäl)   9/11 2017
Filmen har svårt att sätta en ton av äkthet. Den försöker övertyga med stråkar och klichéer men lyckas inte. Tomei används för lite och Goodman spelar över. Synd, för potential fanns nog.
Ve72 (Anmäl)   27/1 2012
Mysig film. Bra story. Robert Carlyle gillar jag skarpt och även Marisa Tomei. Men Mary Steenburgen och Donnie Wahlberg är också klockrena i sina rollprestationer, så komiska! Det blir en +3 från mig.
Blink182 (Anmäl)   17/12 2010
Riktigt bra. Gillade speciellt scenerna med Goodman. Den gamla kortfilmen med Elden Henson som Randall Miller använt som tillbakablick gillar jag också skarpt. Mysig film:)
Nightcrawler (Anmäl)   11/8 2010
Åh herregud jag är en sådan sucker för Robert Carlyle.
Narnendil (Anmäl)   6/10 2008
jag tyckte om den, den var bra, men en aning rörig och allmänt bara nådde inte upp till måttet jämt..
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Marilyn Hotchkiss' Ballroom Dancing and Charm School