Mars Attacks!

Originaltitel: Mars Attacks!
Regissör:Tim Burton
Utgivningsår:1996

Om Mars Attacks!:

En rymdskeppsflotta från Mars närmar sig jorden. Den amerikanske presidenten konsulterar sina närmaste medarbetare för att anordna ett välkomstparty åt marsianerna.
Se filmen på Plejmo

År: 1990
Genre: Komedi, Äventyr, Science Fiction
Jorden tur och retur
Titel: Santo vs. the Martian Invasion
Originaltitel: Santo el enmascarado de plata vs la invasión de los marcianos
Regissör: Alfredo B Crevenna
År: 1967
Genre: Science Fiction, Fantasy
Santo vs. the Martian Invasion

Glenn Close, Jack Nicholson, Michael J Fox, Danny DeVito, Annette Bening, Natalie Portman, Pierce Brosnan, Pam Grier, Martin Short, Sarah Jessica Parker, Rod Steiger, Sylvia Sidney, Jim Brown, Lukas Haas, Jack Black, Christina Applegate, Lisa Marie

Jonathan Gems

Komedi, Action, Thriller, Science Fiction, Fantasy

Med i listor: Fantasy Top 50, Science Fiction Top 50
Diskussioner om Mars Attacks!  (0 diskussioner)
Kommentarer om Mars Attacks! (645 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   14/10 2017
trams
Christofer (Anmäl)   9/6 2017
8/6 2017 (4:a): Vet inte om jag sett den här mer än en gång tidigare och jag tror att det måste ha varit betydligt längre sedan än när jag satte första betyget som jag faktiskt såg den. Hur som helst är det fortfarande riktigt kul, även om man märker ganska tydligt att tiden har satt sina spår. Effekterna och en del av dialogen andas 90-tal, både på gott och ont. Vissa scener var även lite väl fåniga tycker jag nu. Trots allt väljer jag att behålla fyran, även om det nästan lutar åt 3+ den här gången. 4/9 2006 (4:a): Riktigt kul och skruvad. Många kända ansikten som gör skojiga roller. Nicholson är ju lysande som presidenten, De Vito e kul, Tom Jones också. Hur kan man inte gilla den här filmen?
Biberkolben (Anmäl)   6/10 2016
Helt fantastisk!
larsen1976 (Anmäl)   4/10 2016
Filmen har en sällan skådad kavalkad av filmstjärnor, men det hjälper inte. Filmen är stundtals underhållande, men blir i det stora hela väldigt tramsig.
Sarakin76 (Anmäl)   13/8 2016
En av Burtons bedre. Underholdene.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Mars Attacks!